Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tips

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg er ved at skulle "ryste posen" godt og grundigt på et af mine spilsites, www.mangespil.dk . Da jeg lavede sitet prøvede jeg at lave det rimeligt "søgemaskine venligt". Sitet har i dag en Google PageRank på 5 og I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre, om der hænger nogen 'nemme lave frugter' mht. SEO. Skal jeg være helt ærlig, så er jeg ikke vildt imponeret over hvor meget Google kommer med. Sitet ligger #1 for en del spil og søgeord, men jeg havde alligevel forventet en del mere af Google.

Da der nu skal laves en del ændringer, ville det være fedt hvis nogen med SEO-erfaring kunne sige "Arj, Jacob, den der er da heeeelt gal" :-)

Alle Aminoer ønskes fuld medvind i budgetterne i det nye år :)

 

Jacob,

indehaver af ldt forskellige sites, se evt. www.kobie.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rimelig underholdende sider, smider da lige links til dine spil fra mit spillemaskine forum,
sikkert nogle gutter der også ville finde det underholdende.

Kan desværre ikke hjælpe dig hvad angår SEO.

Men ros herfra for dine sider.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kunne være lidt at hente, men hvilke søgetermer vil du gerne optimere på?

"gratis spil" ?

"mange spil"?

"web spil" ?

?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent indholdsmæssigt er der en del du kan arbejde på. Få ordet spil ind hist og her hvor det føles mest naturligt. Sørg for at ordet spil kommer først i din titel (og gerne mere end én gang) og skaf så en HULENS masse links! Det er dét der gør forskellen, når alt kommer til alt. Det kan du gøre via virale kampagner, ved at tilmelde din side til en masse linkkataloger, ved at få RSS feed på dine sider og ved at købe linkbuilding af et bureau Wink

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fint site :)

kunne ikke li pool spillende :)  det spil kan åbenbart kun spilles live :)  ellers masser af spas!

 

jeg har tjekket lidt rundt omkring og det ser ud til at  du har været grundig !

 

 

 

 

 

 

 

M  dfdf

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

hvis man ser rent på din kode, så er der ret mange ting der burde ændres...

her er et hint til hvordan google ser siden lidt: http://74.125.77.132/search?q=cache:E67Vy-n54NsJ:www.mangespil.dk/+http://www.mangespil.dk/&hl=da&client=firefox-a&gl=dk&strip=1

så kan du starte med at ændre title til noget med gratis spil og ikke web og flash spil derefter kan du rydde lidt op i dine tags og lign i headeren. detvar en lille start :) evt se på hvordan hvad folk skriver når de linker til dig..

Derefter burde du nok se på en 4-5 ord på siden som du vil ligge fokus på som du gerne vil bruge i google.

Der var lige nogle points :) håber de kan bruges....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)