Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med indrivelse af gamle regninger

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
> At kunderne først får en regning tilsendt et par dage efter de har betalt eller at underleverandøren opkræver beløbet i stedet for hovedleverandøren.

Begge dele! Jeg ville ALDRIG betale en faktura uden samtidig at få den udleveret med en underskrift for betalingen. Og jeg ville aldrig betale en underleverandør med mindre dette klart forinden var oplyst og aftalt med hovedleverandøren. Det kan sgu ikke være mit problem at de to parter ikke kan finde ud af det. Hvis de har rod i samarbejderne så vælger jeg nok bare en anden - der er nok at tage af :)

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville ALDRIG betale en faktura uden samtidig at få den udleveret med en underskrift for betalingen. Og jeg ville aldrig betale en underleverandør med mindre dette klart forinden var oplyst og aftalt med hovedleverandøren. Det kan sgu ikke være mit problem at de to parter ikke kan finde ud af det. Hvis de har rod i samarbejderne så vælger jeg nok bare en anden - der er nok at tage af :)

Hej Mikkel.

Jamen så vil du jo blive glad for at Flyttemanden ændrer sin aftale, hvor Mogensen siger til kunden, at det er Flyttemanden, der står for det hele - også betalingen - og hvor Flyttemanden udsteder en faktura straks, som kunden så betaler. Og ikke som det fungerer i dag.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Tak for alle jeres svar

 

Det var rart at få et indblik i hvad andre syntes om iden

 

Jeg har ingen skriftlig aftale med nogle af dem jeg levere til og jeg får det heller aldrig

 

og det er ene og alene af den grund at mange af mine kunder kludre lidt rundt i forretnings gangen - jeg er jo intreseret i at min forretning fremstår soper og profestionel

 

og jeg mener ikke at det er okay at kræve pænge ind uden at aflevere en faktura - selv om Stort set alle flytteforretninger gør det

 

så løsningen bliver at jeg selv skriver en faktura til kunden - men kunden bliver gjort opmærksom på det inden flytningens start og kan så eventuelt ringe til Børge mogensen og spørge om det er rigtigt

 

 

Tak for jeres svar

                        Hilsen

                                        Flyttemanden

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Den logiske måde ville vel være at du gav kunden en faktura og Børge efterfølgende sendte dig en faktura på sin komission?

 

Eller at du tog en snak med Børge om at han måtte betale lidt hurtigere.

 

Thomas

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener der findes selskaber der køber udfaktureret ordre, og på den måde har du mulighed for at en likvid kapital med det samme, dog tager de nok sig betalt for at gøre det, men mogensens flytteservice kan ret hurtigt få lært at betale for det er ret gode til at kradse ind..
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fortalt min kunde at jeg fremover selv skrev en faktura til kunden og at han så skulle skrive en faktura til mig

 

Det var han ikke helt vild med - Men det er jo ikke mit problem så det er sådan det bliver og det er han indforstået med

 

 

Nu er han så desvære begyndt at sende mig ud på opgaver der ikke skal afregnes kontant med kunden Hehe - Der findes ingen nemme løsninger!!!

 

 

Med hensyn til de firmaer der køber ubetalte regninger er det en meget god ide - i aller yderste konsikvens

 

MEn inkaso er ikke et midel men en Nødløsning

 

Men hvis der er nogle der kan huske hvad firmaet heder vil jeg godt lige vide det - jeg har set reklamer for dem men har glemt navnet

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)