Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en til at lave et logo til mig.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alles jeres svar.  Jeg fik 7 mails på 35min med tilbud.  plus de svar der er her på siden.

Jeg håber at jeg har givet jer alle svar.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm hvad sker der?.  Jeg har søgt en til at lave logo til mig. Og der var også mange som sendt en mail.  Jeg syntes så ikke at jeg ville sætte alle på opgaven og så kun købe af en af dem.  Så jeg satte 2 folk til at lave et logo til mig.  De har så sendt mig et udkast den 1/1 2009 og den anden den 5/1 2009  hvor efter jeg har sendt dem begge et svar med det samme.   Den ene var meget tæt på hvad jeg kunne ønske mig og derfor sendt jeg en mail med de ting jeg gerne ville have lavet om og det er nu 11 dage siden.    Jeg har ikke modtaget så meget som et svar på mine mail's og jeg skal bruge mit logo den 20/1.  jeg gider ikke til at skrive navne på hvem det er men jeg forstår ikke hvad der sker.  Men det er nu ikke den måde jeg vil kørere mit firma på.  

 

MVH

En der er skuffet..

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun forsat kun anbefale www.tboks.dk (tænke boks) hun er meget dygtig og leverer til tiden holder dig hele tiden med i arbejdet :-))

 

prøv hende du bliver ikke skuffet .

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan godt forstå du er skuffet - men dit eksempel illustrerer desværre alt for godt den digitale design branche. Det er utrligt let at slå sig ned som grafisk designer. Det kræver en computer og stort set ikke andet. Derfor findes der et hav af mere eller mindre seriøse firmaer, og her er du desværre stødt ind i to af dem!

Mit råd er at gå en ny partner (både design og web) lidt på klingen og forhør dig om telefon tider, firmaets alder, osv. og brug herefter mavefornemmelsen!

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fotografen:
Jeg har søgt en til at lave logo til mig. Og der var også mange som sendt en mail. 

Jeg har et godt samarbejde med en stribe forskellige grafikere og tør godt stå inde for kvaliteten af deres arbejde samt at de arbejder professionelt.
Hvis du er interesseret, så hjælper jeg dig gerne i kontakt med den helt rette af dem - altså en som matcher dine ønsker og budget.
Hvis du smider mig en mail med hvad du konkret har brug for af logo, så giver jeg dig gerne et navn eller to på dygtige grafikere - det skal ikke koste dig noget at spørge :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

Send en mail til nc@drive-design.dk også finder vi ud af noget inden d. 20!

Forsat rigtig god aften...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar og tilbud.  Jeg prøver nu at bruge en jeg kender som har et firma hvor man kan ringe til og komme på besøg :-)

Jeg gider ikke bruge min tid på ting som jeg ikke får noget ud af.  Og jeg kan jo også kunne gætte hvorfor begge 2 som har givet mig preview har brugt en hotmail  til at sende fra. 

Fremover er hotmail fra et firma= NEJ TAK DU TAGER BARE MIN TID OG JEG FÅR IKKE NOGET UD AF DET.

 

Jeg håber at det nye firma kan løse opgaven,,,,, ellers kommer jeg tilbage.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Fotografen

Det lyder som en træls oplevelse, du har fået dig.

Jeg læste også dit indlæg den anden dag, men jeg tænkte, at jeg nok var for sent ude. Hvis du fortsat skulle have brug for hjælp, skal jeg meget gerne hjælpe dig med at få udfærdiget et logo – med lethed inden den 20. januar.

Min pris herfor ligger på 1.850 kr. + moms.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener også at et Logo "ikke bare" er et Logo.

Det handler om at ramme DIG, den du er og det du står for, samt det du vil sælge.

Jeg kan varmt anbefale www.imageconsult.dk som jeg har gode erfaringer med og som jeg synes er en rigtig spændende og kreativ virksomhed.  

 

Tirsdagshilsner

Sanne

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)