Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Det mit første indlæg her på siden. Mega fed side, med god feedback.

Jeg har så lige noget jeg gerne vil af med. Hvad synes i om denne ide:

F.eks.  når folk tager i byen i deres egen bil for at hygge sig osv bl.a. med (alkohol), middage, fester, osv.

De kan så ikke kører hjem igen pga. promillen (ulovligt, hvis over 0.5).

Det jeg havde tænkt mig var at købe sådan nogle små knallerter, der kan foldes sammen og smides i bagagen og så kører dem hjem i deres egen bil, istedet for at de skal køre rundt og gøre noget dumt. Så videre til en anden kunde.

(Område: Storkøbenhavn ) 

De kører forresten med det koncept i London, men har ikke set det i Danmark???

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke helt tosset tænkt. Man kunne eventuelt have freelance chauffører som blot booker sig ind på enkelte ture via en hjemmeside booking.

Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Selimi

Det lyder som en rigtig god ide, slet ikke tosset - specielt fordi man "får bilen med hjem"

Hvad skulle det koste ?

/Henrik

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Men vil det ikke være i strid med taxiloven? (eller hvad den hedder). Man må jo ikke tilbyde kørsel for andre. Og vel heller ikke selvom man registrerer sig og indberetter det. Eller? Ja, jeg er ikke klog på det, bare en tanke

Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men hensyn til Taxa reglerne har jeg ingen anelse?

 

Pris, jeg ved det ikke selv. Tror der er et stort marked. I stedet for at side i en Taxa kan man ligeså godt sidde i sin egen bil.

I må gerne hjælpe mig med en pris. Det afhængere selvfølgelig af hvor personen bor og hvor langt der er fra A til B. Men nok det samme som en Taxa vil tage, men lidt ekstra?

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jeg ret sikker på du har ret i faktisk..... en anden ting er også om hvordan man kan blive godkendt til det... der må jo skulle være en eller anden sikkerhed for hvem man er.... jeg ville ikke bare overlade nøglerne til min A4 cabriolet til hvem som helst... dog havde jeg nok heller ikke taget den i byen :)... men jeg tror det kræver mere end man lige regner med!... men ideen er fed nok!

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Din pris afhænger af din markedsundersøgelse.

Du bliver nød til at vide hvem din målgruppe er (bor den i hus/lejlighed, ieller uden for københavn, hvor gamle er de, har de børn, har de gået på uni., hvad er deres husstandsindkomst, ect.)?

- Prisen er sjældent noget problem. Det er derimod markedsførringen mv. og markedsundersøgelserne som koster.

Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en troværdig hjemmeside skal op og kører selvfølelig, men kunderne skal vide at jeg/vi er til at stole på.

Evt. faktura/kvittering til dem efter de er blevet kørt hjem. Så har de i det mindste garanti på hvem vi er og hvor vi befinder os og hvad der er sket

Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til målgruppe tænkte jeg mere på følgende:

25 til 60 + års alderen.

Folk under 25 tager bussen eller cykler, så de virker ikke særlig interesseret.

Det mere dem der har hus, villa eller dyre lejligheder.  middel klasse og op. God økonomi. Unge på 25 har ikke "råd" De har andet at tage sig til. Alle kan henvende sig, jo flere jo bedre. Men det nok mere dem fra Hellerup, Amager, Avedøre m.m. i stor københavn

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)