Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Værktøj" til opstart af vinduespolerings firma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg lige sige det glæder mig at se/læse at der er så mange mennsker der er hjælpsomme her inde.

 

Jeg er en frisk ung mand der overvejer at starte som vinduespudser, med eget firma, hvilke redskaber skal jeg bruge, hvor kan de købes, og er der andre ting jeg skal tænke på før jeg begynder ?

 

På forhånd tak.

 

Mvh Nikolaj

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Jer er selv vinduespudser med forhandling af diverse rengøringsartikler cleanshop

Jeg vil meget gerne sætte et tilbud sammen til dig, skal bare lige vide lidt om stigen skal være 3,5,7 meter eller mere, alu stige eller træ....

Har du et max. alt efter behov skal du regne med 7-15000 alt efter behov og ønsker

 

Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

 

Tak for dit hurtige svar, som sagt ved jeg intet om hvad jeg skal bruge og hvad de forskellige redskaber bruges til, jeg har tidligere været bankansat, så for mig er det et stort spring. Først og fremmest skal jeg bruge redskaber til udendørs polering i 2 plan. Send gerne tilbud til mig på mail: nwollenbergn@hotmail.com

 

På forhånd tak

 

Mvh Nikolaj W.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Modigt hvis du ikke kander branchen, men med gå-på-mod og øvelse kan alt lade sig gøre...

Jeg laver en pris

Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal jo tage nogle chancer her i livet... Jeg kigger på din mail, og vender tilbage hurtigst muligt.

 

På forhånd tak for hjælpen.

 

Mvh Nikolaj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)