Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en loyal og selvstændig medarbejder?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kærer AminoerBig Smile

Jeg skriver dette indlæg da jeg søger et fast stabil job i Københavnsområdet, da jeg ikke kan leve alene af mit rengøringsfirmaEmbarrassed

Jeg søger som første prioritet en leder stilling ind for lager eller rengøring, men er åben for alt andet.

Jeg har erfaring ind for smede opgaver, cafe, madlavning, restaurant, b2b salg, b2c salg, rengøring, chauffør, lager, administration, kundeservice og har ledererfaring.

Som person er jeg utrolig udadvendt, kreativ, loyal, fleksibel og har et super højt humør. Jeg elsker rejser, konkurrencer og tillid er min største personlig egenskab.

Søger du/I en 25 årig alsidig person som kan løfte en del opgaver i firmaet og har mit indlæg vakt din/jeres interesse, så ser jeg ikke nogen hindring i at du smider en mail.

Jeg glæder mig til at høre fra jer 

Med venlig hilsen.

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Just me

Er du interesseret i et rengøringsjob? Stillingen er som leder hos en af vores kunder i københavn. Du får ansvaret for 3 medarbejder og en bil og mobil til rådighed. Det er en fuldtidsstilling mandag til fredag kl. 07-15.

Hvis du er interesseret i at arbejde i et dynamisk servicefirma og synes at ovennævnte stilling lyder spændende, er du måske netop den "blæksprutte", vi efterlyser.?

Du kan kontakte mig på mail: kontakt@pt-ren.dk eller telefon: 28126574

Med venlig hilsen

PT- Rengøring

Web: www.pt-ren.dk


Side 1 ud af 1 (2 indlæg)