Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 Måneds fødselsdag :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

http://www.wangtong.dk

 

Nu har vores side været i luften i 1 måned... Jeg vil gerne have lidt ros og ris om siden :-)

 

Det er svært at finde fejl og mangler nå man sidder og kigger på seiden hver dag, hihi

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Først og fremmest er det da flot at i har været online i en måned, men har det også givet indtægt? Smile

Helt igennem så synes jeg at i har en spændende webshop, og med et unikt koncept omkring kinesiske-madvarer.

Ris; Ville nok ændre lidt på startsiden, lidt rodet  med nye varer i siden og nyheder forneden osv. men jeres flotte side-bar med alt hvad i kan tilbyde er go!

Desuden, under frisk grønt; Der havde jeg nok valgt at skrive noget andet istedet for; Kommer snart :) - Problemer i Thailand", hvilket jeg mener er en lille kikser Smile

Men ellers så bare max power!

Mvh

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Din side ser virkelig godt ud, kan godt lige den måde i har lavet siden på, simpel med nødvendige info, og det at i har lavet det med de "produktoversigt" spiller rigtig godt sammen, MEN jeg syntes i bør arbejde lidt med noget af jeres opsætning. (Tjek Billede)

 


Det jeg har markeret med grønt, er super!, men det røde box jeg har lavet, det matcher på en måde ikke til resten af det, prøv at gøre det mere fremtredende.

Tillykke med månedsdagen:)

- Yusuf

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fanme en fed side! GENIALT.

Er det et jomla system?

Hvis jeg skulle sætte en finger på, så få nogle billeder ind i en lidt bedre opløsning, for der er nogen af dem, som ikke er særlig skrape, og når det er madvare der handels med skal sådan noget bare være iorden, for at give forbrugeren det bedste indtryk. Så det ikke bare ligner noget ganske normalt dåsemad i sælger ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har aldrig handlet dagligvare på nettet (og vil derfor helst ikke gøre mig klog på fejl og mangler på dit site). Men det kommer jeg til nu!!

Hvor er det fedt, at man kan få de vare leveret hjem og til rigtig gode priser. Det er jo fantastisk når man bor på landet, hvor selv pesto stadig kan være en udfordring at få fat i...

Held og lykke med det!

Trine

Trine Thorendal DivaLab.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv en stor fan af det assiatiske køkken, og i har jo alle de ting man ikke liiige kan få i netto. Jeg har længe ledt efter de store oyster sauce og fish sauce, da det bliver alt for dyrt med Irmas små 100 ml. flasker i længden. Nu ved jeg da hvor jeg kan få det.. :-) Men nok om mig og mine madvaner...

Jeg syntes jeres side er flot, frisk og indbydende. En der skrev ovenfor, har ret i at nogle billeder er pixelerede, og det er rigtig synd.. Hvis man klikker får man fuld størrelse som står knivskarpt, men miniaturene skal selvfølgelig også være i orden.

Noget andet jeg vil foreslå, er at få lavet lidt bedre undermenuer. Det tager lidt lang tid at scrolle igennem og finde det produkt man vil have. Jeg brugte f.eks. en del tid på at finde min oyster-sauce under sauce. Måske et accordion kunne være løsningen? (ala http://www.stickmanlabs.com/accordion/) Eller undermenupunkter ude i siden??

Måske kunne det også være en god idé at få holdbarhed ind over. Folk ved typisk ikke hvor lang tid disse eksotiske vare holder, og det kan måske give merslag at fortælle at mange af dem faktisk kan holde ret længe.

Ellers syntes jeg det er rigtig flot og lækkert. Jeg tror der er mere salg at hente ved at reklamere, køre kampagner osv. end at begynde at lave de store omlægninger af jeres site. Det fungerer efter min mening ret godt.

Held og lykke med butikken. Jeg har bookmarket jer, og bestiller sikkert snart en kasse lækkerier. ;-)

 

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare super med de råd i kommer med, 1000 tak :-)

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Slranee!

Ikke for at gentage de andre, men alligevel! FED SIDE.......Big Smile

Når det så er det sagt, så søgte jeg på "tang" og ingenting kom frem, så kig lige på det!

En anden ting er at alle de fine ting I sælger skal jo bruges til noget, men jeres opskrifter er temmelig svære at finde, så få dem frem i lyset og hvis det er muligt, så de steder i opskriften hvor varene er nævnt, der skulle man kunne klikke på dem og komme direkte til varen...!

Vola, så har du en direkte kunde!

Held og lykke og tillykke på "dagen"

Brian
Fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den bookmarked :) lige noget man manglet

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som du sikkert selv ved, og allerede har fingeren på pulsen med, er Sushi meget oppe i tiden i øjeblikket - om det fortsætter sådan ved man jo ikke.

Dog er pengepungen presset hos mange, hvis man skal lytte til medierne, men mon ikke sushi stadigvæk er ønsket hos mange. Alternativet er selv at lave det - men hvordan? Man går i Bilka eller et andet supermarked og finder sådan en pakke med lidt at hvert så man kan lave det selv.

Kan du ikke lave det?
- Altså lave pakker til div. sushi menuer.
- Ligesom http://mixmeister.dk/ gør med drinks, så vedlæg opskrifter til div. retter.
- Lægge opskrifter online, ligesom du har gjort under inspiration - men gør dem mere tydelige. Jeg har ingen idé om hvad jeg skulle bruge fx. peanutolie til.

Så lækre opskrifter, med billeder og link til den 'pakke' som der skal bruges for at kunne lave den mad du viser frem på billede og med opskrift!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)