Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programør/partner søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, Jeg søger en der har forstand på at sætte en webserver op og få den til at køre.



 



Den skal sættes op, sådan at den kan hoste hjemmesider. Jeg har ingen vide om hvordan det gøres så derfor skal jeg bruge hjælp.



Jeg vil bare sætte serveren op, hos mig selv på min 2 mbit forbindelse.



 



Jeg har flere websites som jeg gerne vil have hosted fra den.



 



Jeg søger:



En person der har et projekt, måske en portal han gerne vil udbygge, og han kan selv programere den. I så fald har jeg en masse ideer og indhold til denne portal og derfor kan denne person blive min partner. Dealen bliver at jeg stiller server til rådighed og jeg har en god ide til indhold/har indhold. Og du sørger for programeringen og vedligeholdelsen af serveren.



Det kan også godt være du ikke har et projekt eller en ide, men så kontakt mig alligevel for det jeg har!



 



På forhånd tak



 Christian Bøgild

Tlf: 28886170



Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne du muligvis uddybe hvad der er omfattet af at få en webserver op at køre for dig - hvilket operativsystem, hvilke understøttelser den skal have (scripting sprog, databaser, plugins etc.) og eventuelle andre detaljer?
Og er det en opgave du vil betale dig fra, eller er det en del af aftalen du nævner senere i dit indlæg?
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Som sagt så ved jeg ikke ret meget om det! Jeg går ud fra at den køre med noget linux af en art!

 

De informationer jeg fik af Rackserverz.dk da jeg købte den er :

 

Server Board SE7501WV2 SCSI (SE7501WV2SCSI)


2 x XEON 2800 533 512KB CACHE (BX80532KE2800DU)


SR1300 SERVER CASE (SR1300)


SC1300 SCSI BACKPLANE (BCW1USBPWB)


3 x ATLAS 36GB SCSI 10.000RPM (8B036J0)


SCSI RAID CONTROLLER (SRCZCR)


2 x VALUERAM 512MB PC266 ERR REG DDR (KVR266X72RC25L/512)
 

 

Den den skal bruges til er at hose websites. Og jeg søger en person der kan klare den del der hedder server for mig. Der er som sådan ingen penge i det. Det kan der komme hvis nogen skulle melde sig med et projekt eller stiller sig til rådighed som programør, forstået på den måde at pengene skal komme fra websiden af!

 

Hvad præcis serveren skal sættes op til kan jeg ikke svare konkret på. Den skal bare kunne bruges til websider!

 

Mvh Christian


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)