Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Belysning til messestand i bellacenter 22-25 Feb.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg skal på messe med mit nystartede firma Foodgear.

Jeg forhandler en række agenturer, bla. kokkeknive, kokketøj og huggeblokke. Mine stande er henholdsvis 18 m2 (6x3m) og 90 m2 (15x6m) Det jeg skal bruge er en lysrig der hænger i wire fra loftet med et passende antal spots på. Evt. også en levende spot, eller to, der kører et logo på gulvet.

Jeg vil også gerne høre fra firmaer der har andet messeudstyr til leje/salg. Samt folieindpakning af biler.

Cheers

Tommy Lund

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

 

Jeg kan hjælpe dig med div. messeudstyr , bilreklamer og plakater mm. Jeg har en dygtig samarbejdspartner der kan lave lyset for dig. www.lysxperten.dk

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Jeg har fornylig været på messe i Bella Centret, hvor vi havde en super fed stand! Jeg synes at før du bestiller noget lys eller noget andet, så skal du tage ud og kigge på selve standen først. De ting man får af vide af Bella Centret ang. ens stand, passer ikke altid og du kan derfor risikere at det du bestiller ikke ville passe til standen. Vi var selv ved og brænde fingerene grundigt! 

Når det er på plads synes jeg du skal ringe til min gode ven, som også hjalp mig! 

Hans navn er Martin Nesjan og driver diskogruppen.dk

Hans tlf. nummer er:20651464 Sig du har fået nummeret af Buller, så er jeg sikker på han finder en god pris til dig!

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Hvis du skal have noget virkelig lækkert messeudstyr som samtidig er let at sætte op ( alt kan samles uden værktøj) så KLIK HER

Der kan monteres spots efter behov og samtidig kan du sætte bannerreklame på så du virkelig får noget blikfang. 

Jeg skal i øvrigt selv besøge messen Smile

Hvis nogen spørgsmål siger du selvfølgelig bare til.

Mvh.

Martin

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen, jeg følger op i løbet af ugen!

 

 

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra Islev, Rødovre
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy !

Hvis du skal bruge hjælp til opbygning og andet er det muligt at benytte mig, jeg har også kontakterne til diverse messestandsudstyr og lys, samt kontakt til folietrykker og diverse andet i den forbindelse !

Kan også lægge tæpper med logo indskåret, hvis det jhar interesse !

 

Hilsen

 

Henrik

Messe & Eventhåndværkeren

 

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Det lyder spændende med din messedeltagelse....har du i øvrigt tænkt over hvilket blikfang din messestand har?

Et er at få produceret en flot messestand med noget flot belysning.....

noget andet er at få produkterne præsenteret på lige præcis den måde, som skaber det optimale blikfang og tiltrækker sig flest kunder.

Det hedder dekoration, og det kan jeg hjælpe dig med, hvis det har interesse!

Udgifterne til professionel dekoration i forbindelse med messedeltagelse er ret begrænsede, set i forhold til det samlede budget for messedeltagelsen, men det er ofte den professionelle dekoration som kan være afgørende for at antallet af besøgende bliver en succes.

Jeg har før dekoreret på tidligere TEMA messer i Bella, og ved derfor hvilket publikum som besøger messen, og hvad det er de kigger efter.

Gi' mig et ring hvis du vil høre mere om muligheder og priser for messedekoration. 

Med venlig hilsen

Kristina kongshaug

www.kongshaugdekoration.dk

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)