Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

millionkoncept ønsker kritik. alt slags gerne. og så meget som muligt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

jeg har udviklet en hel speciel form for søgemaskine. ved brug af den støtter man automatisk til fx :kræftens bekæmpelse,wwf etc etc etc. vi snakker større beløber. jeg har brug for jeres hjælp. Vi fungere a la Eniro.dk og Dgs.dk dog har vi ikke i sinde at tjene kassen til os selv men derimod til hjælp af resten af verdenen. vores kunder er med til at bestemme selv hvad pengene skal gå til. det er en længere forklaring.

Jeres ærlige mening. Tror i på min Idé? pengemæssigt kan den sagtens løbe rundt. det er klar til at gå i luften med. jeg mangler bare meninger inden jeg smidder et millionbeløb i markedsføring. hver Bruger/Klik på siden er med til at støtte.og Alle kunder er med deres køb med til at skabe en bedre verden. vores måde at hjælpe verden på selv er ved aktivt at arbejde for vores kunder så de for det bedste ud af deres reklamekøb. Dette koncept tages meget seriøst og er medlem af visam og derfor meget imod annoncehajer!!

Jeg ønsker alt kritik og jeg ønsker gerne råd og vejledning/erfaring for at gøre dette til danmarks største portal!

Mvh Emil

Konceptudvikler

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et fantastisk projekt.
Dog vil jeg spoerge ind til soegemaskinen. Hvad er det for en soegemaskine? Hvad soeger man efter?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Tarding:
Dette koncept tages meget seriøst og er medlem af visam og derfor meget imod annoncehajer!!

 

Helt ærligt, så tror jeg ikke at der er mange herinde der tager dig seriøst med den caps-lock overskrift! Det virker anstødende og "spam-agtigt".

Udover det lyder det da som en okay idé, hvis du undgår at alle link osv er sponsorerede - det virker nemlig også ret utroværdigt!

 

Held og lykke med det!

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

sandt nok faktisk... prøver igen

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

det var faktisk ikke meningen...  beklager... håber folk lige vil se bort fra det.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Tarding:
Jeg ønsker alt kritik og jeg ønsker gerne råd og vejledning/erfaring for at gøre dette til danmarks største portal!

Hvorfor skulle folk skifte fra dét de har i dag som virker?

 

Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du bliver ked af det i den lange ende. Medmindre du har xx millioner at smide i det hvert år. dgs, og andre søgemaskiner bruger formuer hvert år på at markedsføre deres sider, og alligevel er det google som slår igennem hvergang.

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke for at overtage noget.. men for at gøre en forskel. i dette koncept har vi to forskellige kategorier. vi har et grønt område som udelukkende handler om miljøvenlige produkter og et område hvor det så er "almindelige" produkter. selvfølgelig er der arbejdet ud fra at reklamerne laves anderledes end de andre søgemaskiner. der er flere muligheder som jeg ser som et mere brugbart produktkatalog for kunden.

På det grønne område vil der af omsætningen blivet givet penge til nyopfundne enheder inden for bæredygtig energi fx. Det er overraskande hvad jeg i min research har fundet af eksempler på udvikling fra DTU bla. Dertil findes der penge fra mig til at sætte disse muligheder i værk for folk med gennembrud på omtalte område.

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
SjulStar svarede: 01-05-2009 22:38 | IP-adresse er gemt
DårligtDårligtRimeligRimeligMiddelMiddelGodtGodtPerfektPerfekt

Tror du bliver ked af det i den lange ende. Medmindre du har xx millioner at smide i det hvert år. dgs, og andre søgemaskiner bruger formuer hvert år på at markedsføre deres sider, og alligevel er det google som slår igennem hvergang.

Sandt nok... men de er stadig 2 forskellige måder at markedsføre sig på. der er også forskel på din placering i eniros katalog i forhold til googles. og specielt også på priserne for at åbne resultaterne. hos Google har du ikke samme måde at fremvise og forklare din virksomhed som Eniro.dk
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)