Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansat eller partner til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg driver idag en hjemmeside som hobby, men den er efterhånden ved at være så resourcekrævende at jeg står med 2 valg, enten lukke/sælge siden eller få mere arbejdskraft til siden.

Potentialet i siden er jeg ret sikker på er tilstede og jeg ønsker at lave den fra bunden igen for at kunne modtage endnu flere besøgende.

Da det nok kræver en del timer vil jeg ikke kunne betale en dansk udvikler det beløb der skal til inden det giver overskud så mine spørgemål til jer er.

1) Vil det være klogest at gå efter at finde en dansk partner og så få 50% af overskudet eller at prøve at finde et udenlandsk webfirma med billig udvikling der kan kode noget af det for mig?

2) Hvis det skal være en udenlandsk koder, kan i så evt. anbefale nogle firmaer eller lande der er bedre end andre?

 

Og inden jeg bliver spammet .... ja jeg ved godt jeg ikke har nævnt hvad siden indeholder

 

Mvh.

Dumle

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
hmm.. Er lidt svært at give dig råd eller noget, når vi ikke må se hvad siden er for en ??..

Kunne da være du kunne finde dig en partner herinde, hvis du lige viser os den?..
Ellers, kan du så ikke sende mig et link i PM eller sådan noget?.. Kunne være det kunne gøre mig interesseret..

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er god til at kommunikere på engelsk og kan formulere kravene til opgaven klart nok, kunne du prøve at oprette det som en opgave på www.rentacoder.com, hvor du så vil modtage uforpligtende bud fra programmører over hele verden (også virksomheder, ikke kun freelancere) - og i alverdens forskellige prisklasser. Min erfaring er at du skal gå ind i en dialog med dem der lyder seriøse, og ikke bare tage dem seriøst der byder blot på baggrund af din opgavebeskrivelse.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt RAC tidligere, de er fine til afgrænsede opgaver, men dette bliver et stort projekt hvor det bliver svært at beskrive hele opgaven og hvor noget af indholdet skal udtænkes af andre end mig.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det findes der skam også nogen på RAC der kan klare (det er i hvert fald min erfaring), dog skal man være indstillet på at noget der ligner 9 ud af 10 henvendelser er fra indere etc. som blot copy/paster en præsentationstekst og skriver et eller andet løst estimeret beløb. Hvis man går i dybden med de henvendelser der virker seriøse, mener jeg dog at der er nogle meget kompetente i blandt - som også kan kommunikere og tænke selv :)

Jeg har prøvet et relativt stort projekt af der inde, hvor jeg fik mellem 40 og 50 henvendelser, her af var 4 stk. meget seriøse, to dog for dårlige til at kommunikere på engelsk, en for dyr og så endte jeg med en enkelt der var helt tilfredsstillende - lige før han gik mere op i projektet end jeg selv. Jeg vil dog gerne tro at det er en sjældenhed at man er så heldig.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dit problem ligger jo egentlig i at du ikke har tid til at videreføre det alene. Min erfaring med større IT-projekter og brug af udenlandske programmører er at man bruger tiden på kravspecifikationer og håndtere projektet og der egentlig ikke er så meget sparet ved det. Det er muligvis nemmere med míndre IT-projekter.

Jeg har ofte set at der er en større modstand mod samarbejde med andre da man gerne vil score kassen selv (hvis der er en kasse), og gerne på bekostning af, at man egentlig ikke får løftet opgaven optimalt.

Jeg vil da varmt anbefale at du kikker efter en samarbejdspartner. Når du har fat i en mulig partner, så brug lidt tid på at vurdere om det er en, du svinger med og så få en samarbejdsaftale nedfældet. Prøv at søg lidt på nettet for inspiration til, hvad den bør omhandle. Alternativt få fat i en fagmand (advokat e.l.). Men få i hvert fald samarbejdsaftalen på plads. Så er jeres roller i projektet fordelt på forhånd. Husk så også at samarbejdsaftalen ikke er statisk, men kan ændres i takt med at jeres samarbejde udvikler sig. Men naturligvis have aftalerne på plads inden problemstillingerne opstår.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
I hvilken sprog skal der udvikles?
Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal laves i PHP5.x/MySQL
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)