Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bistand til design af produkt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg kan få hjælp til design af et produkt i kategorien: Brugsting til køkken.

Jeg har ideen men skal have lavet en ordentlig tegning der også vil kunne bruges til senere produktion.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej anne-mette

Det lyder ikke af ret meget.- jeg er arbejdsløs og kan gøre det for dig gratis fordi jeg savner udfordring og vedligehold.

jeg kan ikke lige genkende brugerfladen her ,så jeg har ike sendt dig nogen mail.

kan du kontakte mig udfra dette- ellers giv et nyt indlæg

mvh søren

ssaver

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-mette

Når du når til produktionen kan jeg hjælpe:)

Held og lykke herfra

 

/jimmy

 

 

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Mette,

Ved ikke om du har fået hjælp til design af dit produkt. Hvis ikke er du velkommen til at sende mig en uforpligtende mail, så kan vi altid finde frem til en fornuftig løsning.

Lylover design er et ungt og innovativt freelance designbureau som tilbyder produktdesign og concepting af nye ideer og produkter, solidt forankret omkring Industriel Designer Kenneth Lylover.

Jeg er uddannet Industriel designer fra uddannelser i danmark og england, og har tidligere udført opgaver for både nationale og internationale klienter - altid i tæt samarbejde med kunden og til tiden. Produkter designet af Lylover design har vundet anerkendelse gennem flere designpriser, og international omtale i bl.a. Financial Times, CNN, T3-Middle-East, Form, STITCH, Bolig Magasinet, med flere. Læs eventuelt mere omkring tidligere projekter og generel information på min hjemmesidewww.lylover.com

For uforpligtende møde og markedsanalyse/designoplæg (5timer) til jeres næste design og udviklingsprojekt - kontakt mig på nedenstående:
-----------------------------------
Kenneth Lylover
Lylover design
e. info(snabela)lylover.com
w. www.lylover.com

Fra København SV
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Mette!
Jeg kunne godt tænke mig, at få lidt mere at vide om opgaven, så jeg kan vurdere, om jeg evt. kan hjælpe dig med udformning af din idé.
I forhold til udviklingsprocessen, kan jeg være behjælpelig med både design, konstruktion og endeligt produktionstegning.

Send mig gerne en mail på: mariannenj@gmail.com

De bedste hilsner
Marianne Johansen

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige hvordan man stopper et indlæg. Men jeg har konstateret at der er nogle der har været hurtigere til at realisere min idé, så i denne omgang lægger jeg den stand-by.

Tak for jeres henvendelser og beklager jeg ikke har været så god til at give den enkelte besked.

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)