Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossist af tøj søges..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg håber at der er en eller flere der kan hjælpe mig..
Jeg er den stolte ejer af et vikarbureau, hvor der er stor efterspørgsel på nolge jakker eller lign. til her i den kolde tid.

Vi kunne godt tænke os nogle gode praktiske jakker med trykt logo. Jeg blev vejledt af et familiemedlem at jeg skulle opsøge en grossist for at få et tilbud istedet for at henvende mig til et trykkeri. Dette mente mit familiemedlem bestemt var billigere, er dette korrekt og i såfald hvor og hvem henvender jeg mig så til..?

Håber nogen kan hjælpe mig :o)

Med venlig hilsen

Dullerbente

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Duller...Smile

Den bliver nok svær, - med mindre du kan finde et restlager et sted, - lige nu står alle grossisterne med alle deres tynde sommerjakker de meget gerne vil sende ud til butikkerne, hvis de ikke allerede har gjort det - og som jeg læser dit indlæg vil du gerne have nogle med noget varme i, - korrekt?

Så jeg vil klart opfordre dig til at tage fat i et af profilbeklædningsfirmaerne, - som handler lidt andre steder end modefirmaerne gør.

Men hvad skal du bruge, hvor mange, primært til herre eller dame?

Hvor meget tryk / broderi skal der på? - Måske kan jeg hjælpe dig videre..

Ulrik

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik,

Tusind tak for din hjælp!

Du har ret i at jeg nok søger nogle med lidt varme i. Men en softshell eller fleecejakke er også helt okay. Lige pt. har vi kun t-shirts til vores vikarer.

Der skal kun være et lille tryk med vores logo på ve. bryst. - ved ikke helt om det skal være tryk eller broderi der skal være på disse typer jakker.

Du har nok ret i at alle grossisterne med alle deres tynde sommerjakker..

Vi har tidligere fået leveret t-shirts fra tøjpåtryk men disse har været for dyre i forhold til et tilbud med jakker.

Vi skal bruge lidt blandet.. både dame og herrre i fx. størrelser. fra. s-xxl

Hilsen

Dullerbente

 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej d... Øh - Må jeg kalde dig Bente i stedet?Smile

Hvor mange jakker skal du bruge? - Og hvor hurtigt skal du bruge dem?

Hvad havde du tænkt dig af pris, - hvor meget vil du ofre?

Umiddelbart vil jeg anbefale et broderi, - for tryk kan være svært at få til at sidde ordentligt fast på de overflader som du omtaler....

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mystisk - mit indlæg forsvandt..

Men hej D... - øhh - må jeg kalde dig Bente?

Må jeg spørge hvor meget dit budget lyder på, - og hvor mange jakker du skal bruge - og hvor hurtigt?

Til de overflader du omtaler vil jeg klart anbefale et broderi for tryk kan have lidt svært ved at sidde ordentligt fast på de 2 "banditter"..;-)

Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå - nu fik du den 2 gange, - men du må vel snart forstå det...Embarrassed

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ulrik,

Altså det jo lidt svært at sige. Men for en fleece jakke vil vi max give omkring 180-200 kr. pr. stk. incl. tryk.

Vi skal bruge ca. 100 måske lidt mere i forskellige størrelser.

Du må gerne kalde mig Bente ja, Stick out tongue

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Men hvornår skal du bruge dem? Kan du vente 4-6 uger kan hele jakken leveres i dine logo-faver, også indenfor din budgetramme, den jeg har i tankerne er en flecce-jakke med et "nylon-overtræk", - fleccen kan lynes af og "overdelen" kan burges alene til foråret, - ja det kan fleccen også...

Skal det gå hurtigere, vil jeg foreslå dig at kontake enten www.kluntz.dk eller www.markon.dk jeg er næsten overbevist om, at de begge har en en tilsvarende jakke som de kan levere indenfor 14 dage, - jeg mener de kalder den for en "coach-jakke", men det er ved at være længe siden jeg har været indenfor branchen selv, - så lidt "rusten" er jeg blevet...;-)

Skriv igen hvis jeg skal hjælpe dig videre med del 1 - altså den i dine egne farver. - Eller du har andre spørgsmål

Ulrik

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Bente"

 

Jeg vil da tro vi kan hjælpe..Vi har flere gode tilbud på bladt andet softshell jakker men også andre typer jakker. Kan du ikke sende nogle oplysninger på bl@imageprint.dk så kan jeg lave et par tilbud til dig.

 

Mvh

Brian

Imageprint ApS

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Kjeldsen´s Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dullerbente :-)

Du er velkommen til at kontakte mig, vi kan løse opgaven...

www.sporto.dk - vores butik med salg til private.

Derudover har vi en grossist forretning, hvor jeg med stor sandsynlighed kan finde den rigtige jakke til dig.

Mvh

Lasse

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)