Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den perfekte portal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amion'er

Jeg skriver dette indlæg, da jeg skal have fundet en virksomhed, som kan udarbejde en hjemme til vores firma. Jeg er i den forbindelse meget interesseret i at høre fra andre der kan anbefale nogen professionelle webdesign bureauer? eller nogen der kan lave back-end?

Vi skal have udarbejdet en portal, som skal være baseret på en CMS løsning. Siden bliver omdrejningspunktet for hele vores virksomhed, skal være brugervenlig, driftsikker og udstråle troværdighed og effektivitet.

På forhånd tak...

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

For at man kan anbefale nogen, er det nok vigtigt du fortæller hvad siden skal bruges til.

Således man kan regne størrelsen af dette cms. f.eks. understøtter ikke alle CMS systemmer netsalg, brugeroprettelse, forum, intranet osv.......

Så lidt flere hint til formålet ? :)

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve portalen skal ombygges ligesom en job-portal. Hvor det er muligt at søge mllem 4 kategorier (med tilhørende underkategorier), samt at søge på geografik område. Der ud over skal skal der være fritekstsøgning, 2x artikel sider og mulighed for nyhedsbrev, både via mail og sms.

der skal hverken være salg, brugeroprettelse eller forum på siden...

Håber det er nok info til at i kan hjælpe mig... 

 

.   

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes du skal prøve at skrive en egentlig kravsspecifikation. Mikkel fra mc-solutions har skrevet en glimrende guide som du kan se her

Når du har fået lavet en sådan så vil vi meget gerne tage et kig på din opgave.

Mvh Peder

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag!

Vi sidder lige pt, og arbejder på to store portaler, og er meget intresseret i at høre mere om jeres ide!

Og nu hvor den skal baseres på et CMS-system har vi lige indgået aftale, med et firma som levere et af danmarks største og bedste CMS system! I vil få mere eller mindre total overblik over jeres website med dette system og kan rette stort set alt på det! 

Plus, ligger der et kæmpe SEO (søgeoptimerings modul) i CMS systemet, som I for med oven i!

Du er velkommen til at kontakte mig på nc@drive-design.dk eller på 6185 6211...

Forsat god dag!

 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)