Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livsstilsbasen.dk ... ? Forsvundet ... ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lige og kiggede nogle af mine links igennem og fandt ud af at livsstilbasen.dk ikke eksisterer mere? Nogle der kender til baggrunden for dette?

Henvender mig herinde, da jeg har set siden blive omtalt herinde af andre aminoer Smile så håber nogle kender til hvorfor den eventuelt ikke eksisterer længere.

 

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den blev nok lukket på grund af velstand (det var sikkert før den aktuelle finanssituation). Big Smile

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad hej

Jeg har også set den på nettet når man søgte på møbelbasen,så lå den derinde under,mon ikke de er ved at lave den om, jeg har lige sendt  en masse oplysninger til dem,vi er noge af dem der skal være med i det foreløbig 6 md.

Men du kan være helt rolig,du skal jo intet betale før det er oppe og køre det går i luften den 1 april mener jeg.

Mydreams.dk

Du kan måske få en forklaring på denne mail.

jeroen@ufnw.com

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mon dog?

Vi pisker en stemning op om den finans krise den er jo ikke mere end man gør den til,jeg tror nu ikke de har lukket ned pga krisen så havde vi netbutikker hørt om det.(forstå ikke denne besked som en noget negativt)Big Smile

Er du selv deltager?

Mydreams.dk

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det kan meget godt passe at du ikke kan finde Livsstilsbasen.dk – vi har taget den offline – og i stedet bliver man videresendt til Moebelbasen.dk.

 

Der laves stort om på Livsstilsbasen.dk og den gøres klar til lancering d. 1 april – inklusiv alle nye UFN NETshops og UFN WEBshops.

 

Med venlig hilsen

 

Jeroen Stolk

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det kan meget godt passe at du ikke kan finde Livsstilsbasen.dk – vi har taget den offline – og i stedet bliver man videresendt til Moebelbasen.dk.

 

Der laves stort om på Livsstilsbasen.dk og den gøres klar til lancering d. 1 april – inklusiv alle nye UFN NETshops og UFN WEBshops.

 

Med venlig hilsen

 

Jeroen Stolk

Hej

Jeg ved vi kan regne med dem!!!!!

Dette er en mail fra han jeg har mailet med.

Mydreams.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)