Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min webshop indbydende og brugervenlig nok?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten,

Enig..det er på vej..

dbh

Eva

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva

Umiddelbar en fin side, lys og venlig - men der er nogle "huller"  Wink

  • Jeg forstår simpelthen ikke din tagline (teksten under dit logo: "eksklusiv convenience med god samvittighed")? Forslag: istedet for at bruge et af felterne på forsiden til en velkommen-tekst (som er så overflødig) kunne du bruge noget a' la "AARRISHUS - eksklusiv økologi og fairtrade". Så har man kernen i dit firma og hjemmesiden viser jo tydeligt dine varegrupper ( så man ikke tror det er kaffe og speltmel Big Smile )
  • Dit diskrete design med lyse farver fungerer godt, når der er billeder på siden - varen for lov at "fylde" og det er jo meningen. MEN poesien forsvinder helt, når man klikker ind på fx. Fairtrade legetøj og kommer til en side uden billeder, trist. Se istedet hvor meget mere liv der er på Børne fodtøj......
  • Når jeg selv shopper, bliver jeg så irriteret, hvis jeg skal klikke på produktet for at få lov at købe det......savner korte produktbeskrivelser og købemulighed.

Pøj-pøj med det, tror du rammer din målgruppe meget god.....hm, synes den ene læbestift så god ud, men få lige skrevet lidt mere om konsistens, mat/blank, dækkende/let etc. Smile

Mvh Bolette

 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva

Lige p.t. er din shop nede?? Men det kan naturligvis være der er noget vedligeholdelse her kl. 2 en fredag nat, jeg kender ikke dandomains rutiner for dette.

Nu kan jeg af gode grunde ikke give dig feedback på shoppen da den ikke er tilgængelig, men jeg kan se at du kun har registreret aarishus.com og ikke .dk - hvis jeg var dig, ville jeg se at få registreret .dk også, da du ellers lynhurtigt vil blive udsat for typosquating og brugere der fortæller mund-til-mund om din shop kan risikere af ren og skær vane at skrive dk og ikke com = kundetab.

Blot et godt råd, det koster trods alt kun en hundremand ca. ;-))

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bolette,

Du har ret i mange af dine kommentarer - de er taget til efterretning...God idé at skrive mere om læbestiftenWink

Tak frodi du klikkede ind på min side og brugte tid på at kommentere..

Dbh

Eva

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva.

Lækker shop. Nemt at navigere rundt. Spændende udvalg af varer.

Jeg er sikker på det nok skal blive en succes.

Men en ting jeg tænker på: Billederne må gerne være lidt bedre.

Tættere på varen. Chokoladen for eks. Måske det ville være en god iden med et stort billed af en bunke lækker fristende chokolade helt fremme. Husk på at man kan jo ikke rære og lugte, man kan kun se varen på et billed. Så det må gerne være rigtig godt.

Men ellers er det en super side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben,

Tusind tak for din feedback. Jeg ved godt, at billederne af chokoladen ikke er gode nok, det er jo helt sikkert noget, jeg skal have med i mine fremtidige valg af leverandører - altså at de kan leverer flotte produktfotos. Jeg må selv i gang med at tage nogle billeder af chokoladen.

Fortsat god dag til dig.

Dbh

Eva

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthejuul:
Jeg har en enkelt kommentar: Når du nu sælger både økologisk og Fairtrade, så synes jeg du skal gøre mere opmærksom på det! Når du er Fairtrade-forhandler har du også lov til at bruge deres logo...

Det er desværre en sandhed med modifikationer. Fairtrademærket må kun bruges på de sider, hvor der er Fairtradevarer og kun Fairtradevarer. Ellers må mærket bruges på selve Fairtrade varens omtale. Fairtrademærket må altså kun bruges i forbindelse med en Fairtradevare - medmindre shoppen udelukkende sælger Fairtradevarer.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)