Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til samarbejde søges - helst fra Århus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg leder efter en programmør, som er interesseret i et samarbejde omkring udvikling af websites.

Du har tjek på PHP, MySQL, måske Typo3 og Joomla, og er interesseret i at lære nyt. Jeg har nogle konkrete opgaver og mange idéer. Der er mulighed for at kaste sig over opgaver med penge i, og så projekter, som vi sammen udvikler, der måske giver en indtægt :-). Du bestemmer selvfølgelig selv i hvilke projekter og hvor meget du ønsker at deltage.

Det vil være optimalt, hvis du bor i Århus, så vi har mulighed for at mødes og snakke om opgaverne. Jeg sidder i et godt kreativt kontorfællesskab i Århus C (flairbucks.dk), og der er netop nu 1 plads ledig - måske du har lyst til at flytte ind?

Jeg er ikke interesseret i tilbud fra firmaer der sender opgaverne ud af landet, da jeg ønsker en faglig sparringspartner!

Smid en PM, hvis du er interesseret.

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
well måske kan vi sparre lidt... både hvad angår udvikling og kunderrelationer... er stærk i PHP, mysql, OOP mv. er en klovn til opsøgende arbejde for at skabe nye gode kunder... men er til gengæld ekspert i at holde eksisterende kunder glade...

mvh
Jesper HorsMark

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alle henvendelserne.

Jeg har nu en liste over kyndige folk, som jeg kan kontakte, når der dukker projekter op.

Yderligere henvendelser er ikke nødvendige.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)