Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

html i baggrunden

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg har åbnet et website hos www.mono.net og er godt igang med designet.

Men nu er jeg nået til et problem jeg håber i kan løse for mig.

Er der nogle der ved hvordan man lægger html helt ude i siderne på siden, altså i baggrunden af siden?

Jeg vil nemlig gerne udnytte pladsen så meget som muligt.

Jeg har kontaktet mono.net, og de siger at det ER muligt at lægge html ude i siderne.

Håber der nogle der kan hjælpe mig.  :-)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke lægge html i baggrunden af siden. Du kan lave en side der fylder hele browservinduet (100% i stedet fpr fast pixel bredde) og så fylde pladsen ud, men du skal huske på at ikke alle har en skærm med samme størrelse som din.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan(vil) vi ikke løse problemet for dig, vi vil måske _hjælpe_dig_ med at løse dem selv.

Derudover vil jeg mene at du bør kontakte din udbyder, de har vel en eller anden form for support overfor deres kunder.

Du skal dog være påpasselig med at "udnytte pladsen så meget som muligt", du ved jo reelt ikke hvor stor modtagers skærm er. Derudover er det hul i hovedet at klemme så meget som muligt ind på siderne, det er meget bedre at have simple og overskuelige sider hvor du tilgengæld har kontrol over hvad kunden kigger og reagerer på.

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ved du at man ikke kan lægge html i bagrunden? Det er bare underligt at de siger hos mono.net at man godt kan lægge html i baggrunden.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok fordi du ikke formulerer dit spørgsmål ordentligt når du spørger mono.net. Baggrunden er "ingenting", det er enten en farve eller et billede, og der kan du ikke ligge html. Du kan i stedet lave selve siden større så dit html fylder helt ud til kanten.

Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ret sikker på at jeg har formuleret mit spørgsmål ganske udemærket, og fik et svaret '' Det er muligt at lægge html i siderne på din mono hjemmeside,eksempelvis reklamer, men ikke med vores program. Du skal derfor bruge noget andet til at lægge html på bagggrunden i siderne af dit site''

 

Så er ret sikker på at det kan lade sig gøre, men hvordan, det aner jeg ikke.

Men du siger at man kan lave selve siden større så mit eget html fylder ud til kanten. Hvordan gør man det?Smile

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det de mener er du kan lave din side bredere, og derved udnytte pladsen bedre.

Det kan IKKE lade sig gøre at lave html i baggrunden, og det må du gerne diskutere videre, men svaret bliver ikke anderledes.

Jeg vil anbefale dig at kigge lidt på HTML.dk før du kaster dig ud i et hjemmeside projekt. Det er et større arbejde at skulle til at omkode (eller forklare dig hvordan man omkoder) din hjemmeside så du opnår det du ønsker.

Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du erfaringer med mono.net, siden du ved det bedre end de ansatte hos mono.net ?

Og du siger jeg kan lave min side bredere........hvordan?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaring med HTML og jeg ved at det ikke kan lade sig gøre. Hvis du mener det kan lade sig gøre, så held og lykke, bare igang.

Du kan sætte width: 100% i stedet for width: XXpx;, og når du ikke ved hvad det betyder så må du kigge forbi HTML.dk eller betale nogen for at lave det for dig ;).

Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 05:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der ved hvordan man ændre width til 100 %   ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)