Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager/Garage søges til leje

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg går og leder efter et lager/garage til leje, hvor jeg kan rest gamle møbler og opbevare mit værktøj.

Ca 30-100 m2, der skal være el og lys, pris max 2500 kr pr måned. og Helst et  sted på Amager, men resten af københavn er også ok.

 

Mvh

Claus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

 

Hvis det er til længere tids opbevaring vil jeg måske gerne gen-leje noget af pladsen af dig ... jeg har et mobildiskotek som jeg ikke har noget sted at opbevare, min plan var at købe en kasse trailer og finde et sted hvor jeg kunne betale lidt om måneden mod tilgengæld at have den låst inde / låst fast.

Det var ikke for at hijacke din tråd, jeg tænkte bare at det måske kunne være relevant :)

Dbh

Mikkel

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kælder på lidt over 30 kvadratmeter og lidt over 2m til loftet - der er ikke noget gulv, men der er vægge og rummene kan aflåses.

Ude ved lufthavnen

Fra Kbh
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jørgen.  det lyder som noget  jeg kan bruge.  Når du skriver at der ikke er noget gulv, er det så fordi at der bare er beton eller jord ?

Og hvad er prisen for at leje det.

 

Mvh

Claus

Fra Kbh
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Mikkel, hvis jeg finder noget, hvor der er plads, kan vi godt finde ud af noget.

 

Mvh

Claus

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der er en blanding af beton og jord - vi begyndte og banke gulvet op i sin tid fordi vi ville sænke gulvet så det kunne blive egnet til beboelse (over 220cm højde) - man kan jo ikke rigtig hæve loftet på en kælder jo.

Ved kraftige regnskyld skal man regne med oversvømmelser hvorfor ting bør placeres på hylder eller lign.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Ved kraftige regnskyld skal man regne med oversvømmelser hvorfor ting bør placeres på hylder eller lign.

*Lol* :D Det er sku iorden det der :P ... "vi forbeholder os ret til at oversvømme dine ting ... her er en rulle plastik" :P

Cool nok du siger det ... mange ville fortie det bare for at få lejet ud :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jørgen Olsen:

Ved kraftige regnskyld skal man regne med oversvømmelser hvorfor ting bør placeres på hylder eller lign.

*Lol* :D Det er sku iorden det er :P ... vi forbeholder os ret til at oversvømme dine ting ... her er en rulle plastik :P

Cool nok du siger det ... mange ville fortie det bare for at få lejet ud :)

Ja det ville mange nok gøre - vi fik det heller ikke at vide da vi købte huset - pludselig fik jeg så ødelagt varelager for over 50.000kr samt nyt etableret soveværelse i kælderen til en værdi af 50.000kr (excl tidsforbrug).

 

Jeg har selv lager i en kælder ude i nordvest - og der har jeg reoler sat op fordi der også dér er problemer med oversvømmelse ved større regnskyl.

 

Det kan sagtens være brugbart, men lidt mere besværligt end hvis man bare kan stille tingene sikkert på gulvet.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Hvor meget skal du egentlig have opbevaret? 30-100 m2 er rigtig meget. Hos City Self-storage har du mulighed for at få opbevaret dine ting og du har tilgang til tingene fra 0600-2200 alle dage. Der er videoovervågning og mulighed for forsikring efter eget ønske. Dog kan vi ikke tilbyde dig rum i den størrelse til den pris.

Vi har og har haft håndværkere med rigtig mange ting på vort anlæg, og normalvis kan de fleste klare sig med 6-15 m2. Derfor er jeg interesseret i at vise hvor mange møbler du skal have opbevaret og hvor meget de kan stables.

Hvad angår strømmen, så tager vi en snak om hvor ofte du har brug for strøm, og om du eventuelt skal have lagt separat strøm ind.

Tag kontakt til os, så tager vi en snak om hvordan vi griber sagen an.

Med Venlig Hilsen

City Self-Storage A/S

Strandlodsvej 15

2300 København S.

Tlf: 32 57 75 50

Mail: sundby@cityselfstorage.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)