Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde free-lance sælger, der kan sit ERP og engelsk?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne sælges til udlandet for kortere perioder. Hvor finder jeg en provisionslønnet sælger med styr på ERP og engelsk?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg leverer konsulent og især uddannelsesydelser indenfor ERP-systemet Microsoft Dynamics AX / Axapta, og har sådan set nok at lave i Danmark.

Men jeg elsker at rejse, og har gjort det flittigt - før jeg fik børn. Nu er ungerne ved at være så store, at jeg gerne vil afsted igen. Afh. af lokation typisk 1 uge eller mere.

Jeg har ikke tid, lyst og nok heller ikke helt evnen til at opdyrke et marked. Jeg har dog oplysninger (i CRM) om en stor del af målgruppen, der skal bearbejdes fra start; via tlf., mail, chat eller...

Hvor finder jeg en sælger med høj troværdighed, ERP-kompetence og engelsk på forhandlingsniveau - og hvad skal vedkommende typisk ha' i provision for sine ydelser?


PS: Vedkommende behøver naturligvis ikke være bosiddende i Danmark.
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Kig eventuelt på www.salgs-job.dk der har vi mange profiler inden for salg. Det er gratis at kigge.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)