Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på design og installation af website (Joomla)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende. Nogle du fandt via e-lance? Eller har du selv været ude i den vide verden (brought to you by google Wink) og finde dem?

I hvert fald vil jeg, og sikkert også andre meget gerne høre hvordan det går med det. Det er jo altid spændende med firmaer i f.eks. Indien, som kan leverer et hav af mandetimer til ingen penge. Hvis de så samtidig er dygtige og har styr på sagerne er det jo værd at overveje på større projekter.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har overtaget en del strandede outsourcede joomla projekter (bl.a. fra Indien) og der er ingen tvivl om at du skal være fuldstændigt klar over hvad du foretager dig samt have viden og joomla kendskab nok til at kunne vurdere den håndværksmæssige kvalitet af det arbejde du får foretaget.

Derudover så må en klar advarselslampe nok gå i gang når det praktisk talt er umuligt at finde noget om firmaet via søgemaskinerne - så pas på du ikke bare ender med at få smidt en masse penge ud på noget der ikke lever op til det som det burde.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er fuldstændig klar over mulige faldgruber mv. på vores vej. Pointen er det vi reelt har bestilt er basal installation, som vi i princippet kunne klare in-house. Vi har en dygtig pige som kan joomla - men som vi bare nødigt vil allokere på dette, da hun er prioriteret på en andet projekt.

Jeg vil sige at den pris vi taler om her er køb og smid væk, hvis den ikke lever op til forventningerne. Vi har ikke googlet i dette tilfælde men gået deres liste med knap 100 Joomla-løsninger igennem.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikkert masser af risiko ved outsourcing, og det er selvfølgelig rigtig smart at tage en ind over, som rigtig kan vurdere kvaliteten af det leverede. Samme person kan være med fordel til at skrive kravspecifikation, så det er helt klart hvad opgaven indebærer. Når det er sagt, kan udenlandsk outsourcing være udemærket. MEN!

Send nu ikke mere en du er villig til at tabe til Indien før end du har klare beviser på at aftalen overholdes. Der er helt klart risiko ved at handle med det store udland... Og når pengene først er i Indien, og firmaet pludselig ikke svarer dine mails, kommer med mærkelige forklaringer på telefonen (hvis du overhovedet kommer igennem?) og du endnu ikke har fået hvad du bad om, så skal du nok kigge langt efter dine penge.

Man ska selvfølgelig ikke dømme diverse vækstlandes virksomheder som sådan. Faktum er bare at der findes fidusmagere og fuskere i hele verden, i mere og mindre professionelle former. Det andet vigtige faktum er, at det ikke er helt så lige til at køre en klagesag og få dine penge tilbage når virksomheden du handler med ligger i Indien - For ikke at sige umuligt.

Men som sagt skal det ikke skæres over en bred kam, så har du en positiv oplevelse må du endelig fortælle om den. Så kan det også være firmaet pludselig bliver at finde i søgemaskinerne Ronni.. Amino ranker jo ganske fint... :)

Rettelse: Jeg skrev oprindeligt indlægget før "Klovn" havde svaret. Når der er tale om noget man selv anser for småpenge, er det jo ikke noget problem. På den anden side kan der være ret meget besvær forbundet med selv at have kontakt med Inderne osv. som gør at det medregnet dit eget tidsforbrug er næsten samme pris at få lavet i Danmark. Anyway. Du har truffet dit valg, og jeg forstår dig så udemærket. Glæder mig til at høre dine erfaringer.

 

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Betaling efter implementering på vores server.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så skulle der jo ikke være den voldsomme risiko. Glæder mig til at høre om forløbet. Har du talt med dem pr. telefon? Jeg bliver tit overrasket over hvor forfærdelig inkompetente support medarbejdere man kan støde på fra tid til anden i et ellers civiliseret land som USA... Det hænger måske sammen med at det meste af deres support er outsourcet til Indien? Hvem ved ;-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael,

Meget positiv kommunikation, hurtige, opfølgning, godt engelsk på både skrift og i tale.  Når vi når 2010 vil der være tale om et af verdens største winecommunity - så du skal nok komme til at høre mere.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Skønt at høre. Jeg glæder mig til at se det.

Bedste hilsner

Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået, Klovn,

Det bør iøvrigt altid være et princip, først at betale når alt er leveret og fungerer. Jeg har selv samme aftale med udvikling i Indien, som jeg ser meget frrem til.

C:

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

 

Jeg kan anbefale www.decaro.dk de er helt kanone og har tidligere lavet ting til elsparefonden, de arbejder også tit i joomla

Hvis du kontakter dem så hils Kasper fra mig.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)