Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der ved hvornår man slipper for at smide 125k i APS??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har hørt flere rygter om at Aps her i 2009, ikke kræver kapital indskud mere. Jeg har brugt lang tid på at finde ud af mere, om hvornår dette træder i kraft, men uden held.

Så nu prøver jeg her.


Er der nogen der ved noget?? Evt en dato?? :)

 

VH/
Mark 

 Billig Iphone udvikling

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis alt går vel pr. 01.01.2010!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Okay, det er da for dårligt :)  Nu havede jeg forventet det kom i starten af 2009.


Tak for dit svar.


VH/
Mark 

 Billig Iphone udvikling

Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Til peter:

Hvis man har en i firmaet, der laver en hjemmeside til værdi 125.000, har man derved mulighed for at oprette sig som et ApS? - Personen der laver hjemmesiden, laver den vel og mærket gratis, eftersom han er en del af firmaet. eller hvordan hænger det sammen?

Håber du forstår hvad jeg mener :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

PizZ4:

Til peter:

Hvis man har en i firmaet, der laver en hjemmeside til værdi 125.000, har man derved mulighed for at oprette sig som et ApS? - Personen der laver hjemmesiden, laver den vel og mærket gratis, eftersom han er en del af firmaet. eller hvordan hænger det sammen?

Håber du forstår hvad jeg mener :)

Han vil vel i så fald eje alle anparter da han skyder hans produkt ind i virksomheden til den af revisoren godkendte værdi.

En hjemmeside kan forøvrigt kan være meget svært at fastsætte en værdi af, medmindre der er konkrete og reelle købstilbud på hjemmesiden, eller den skaber en indtægt af en nævneværdig størrelse.

Man kan ikke blot sige at man har brugt x timer til y kroner i timen på at lave siden og den derfor er z kroner værd.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Udviklingsomkostninger kan godt bruges som indskud i et ApS!

Problemet er bare, at du skal have en revisor til at udarbejde en vurderingsberetning.

Den kan være svært at værdisætte en "blød værdi"!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja..også enig med de betragtninger Anders kommer med!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

PizZ4:

Hvis man har en i firmaet, der laver en hjemmeside til værdi 125.000, har man derved mulighed for at oprette sig som et ApS? - Personen der laver hjemmesiden, laver den vel og mærket gratis, eftersom han er en del af firmaet. eller hvordan hænger det sammen?

 

Hvis du kan få en revisor til at vurdere hjemmesiden til 125.000 DKK -så kan du i princippet godt indskyde den som værdi i et nyt APS. Anders har ret i at det er svært at vurdere "værdien" af en hjemmeside. Så det vil være en god hjælp hvis du eksempelvis havde et købstilbud på den værdi.

Henrik

Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:
Hvis du kan få en revisor til at vurdere hjemmesiden til 125.000 DKK -så kan du i princippet godt indskyde den som værdi i et nyt APS. Anders har ret i at det er svært at vurdere "værdien" af en hjemmeside. Så det vil være en god hjælp hvis du eksempelvis havde et købstilbud på den værdi.

Jamen vil det i princippet sige, at jeg kan få min nabo til at tilbyde mig 125.000 for min hjemmeside, også er det bevis nok??

 

Eller er der en hage ved det?? :)


VH/
Mark 

 Billig Iphone udvikling

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke revisor vil være tilfreds med.

Han vil nok helst have en uvildig vurdering på en eller anden måde.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)