Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÅ fedt! Finansiering på plads

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knitaltot

Tillykke med det - Fedt at der er nogle der spreder de gode historier Smile

Især i disse tider, er det godt at høre om banker der "vil spille bold", jeg møder desværre mange der er løbet hovedet mod muren, med gode projekter og fornuftig økonomi - som jer.

En af mine arbejdsopgaver er, at hjælpe disse, og det kunne være brugbar information for mig, at vide hvilken bank, det var der gerne ville hjælpe jer - så muligvis du kan løfte sløret for det - hvis ikke offentligt, så håber jeg du vil tage dig tid til at maile det til mig på hpc@hpc-consult.dk

God vind med virksomheden!

 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke :)

Glæder mig til at høre mere om projektet!!!

Mette

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Boje:

Først tillykke.

Hvad er det for en bank, det kunne være der var andre der kunne bruge lidt penge til deres projekt, og banken får jo kunder.

 

Det er Sparekassen Vendsyssel i Hjørring.
En af de ting jeg tror vi har gjort rigtigt er, at vi virkelig har gennemarbejdet forretningsplanen. Jeg har lavet spørgeskemaundersøgelse blandt mine kommende kunder, analyseret på hvilke kundegrupper, der er relevante - og lavet beregninger over hvor mange potentielle kunder, der er i Danmark. - og meget mere.....

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det hele! Og nu bliver det jo sjovt når jeg finder ud af hvad det er for et projekt, da jeg også selv bor i Hjørring Wink - så kunne det jo være man skulle tage at kigge forbi (hvis det er en butik)

 

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på det er Ejner du har talt med så?

Godt at høre han stadig har N.....r selvom finanskrisen kradser lidt (hvis det altså er ham)

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:

Tillykke med det hele! Og nu bliver det jo sjovt når jeg finder ud af hvad det er for et projekt, da jeg også selv bor i Hjørring Wink - så kunne det jo være man skulle tage at kigge forbi (hvis det er en butik)

 

Ha ha ha...... Undskyld jeg griner *G* Du må meget gerne komme forbi til en kop kaffe og snak om det at være iværksætter, men jeg er næsten 100% sikker på at du IKKE vil kunne bruge mine varer til noget.

Jeg starter op som strikdesigner med salg af opskriftdesigns over internettet - men måske du kan få en til at strikke for dig.... for jeg er ved at designe en lækker herresweater også :-)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw, dejligt motiverende at høre at man kan hvis man vil det nok. Tillykke og held og lykke med projektet.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Peter Christensen:

Jeg gætter på det er Ejner du har talt med så?

Godt at høre han stadig har N.....r selvom finanskrisen kradser lidt (hvis det altså er ham)

 

Det er Ejner - min nye bedste ven! - Han er sgu et mandfolk :-)

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige for at forstå det korrekt. Vil i begge 2 leve af at sælge strikkeopskrifter på nettet? Tænk, jeg anede ik der kunne være så meget salg i det. Man bliver da hurtigt klogere :)

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også kun gode ord at sige om ham Smile

Endnu en gang, pøj pøj med forretningen!

(Der er mange strikkkere i min familie, så mon ikke der er nogle af dem, der kommer til at lægge nogle penge hos dig på et tidspunkt)

 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)