Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÅ fedt! Finansiering på plads

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Bare lige for at forstå det korrekt. Vil i begge 2 leve af at sælge strikkeopskrifter på nettet? Tænk, jeg anede ik der kunne være så meget salg i det. Man bliver da hurtigt klogere :)

 

:-)

Jeg kan godt forstå du trækker lidt på smilebåndet. Og nej.... man kan normalt ikke leve to mand af at sælge strikkeopskrifter på nettet - ikke engang en. MEN jeg har opfundet en ny måde at gøre tingene på. Det er simpelthen et kæmpe udækket behov jeg har spottet. - Og jeg har løsningen på hvordan det behov dækkes.

Dem jeg har diskuteret idéen med (som jeg lige holder lidt tæt en uges tid mere :-)) er fuldstændig vilde med den og sikre på at det kommet til at blive ret stort - så jeg håber de har ret.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det lyder da helt vildt fedt :) Ønsker dig alt mulig held og lykke. Og det skulle altså ikke forstås som jeg trak på smilebåndet. Der er sikkert penge i mange ting, jeg slet ikke forestiller mig der er penge i (og det man gerne så der var penge i, er der ikke rigtig penge i*G*)

Men fedt for jer som sagt, og alt mulig held og lykke :)

MVH
Hans

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow... den her tråd giver virkeligt sådan et pust i kroppen. Der er ikke noget bedre når en iværksætter for et ordenlig start! Kender selv alt til det der med at gå ned til banken og sige hey, jeg har en sund økonomi og alt er skrevet ned og tjekket og undersøgt, se det holder, også for man afslag, det giver et tomt hul og en følelse af man har fejlet og har gjort noget forkert. Sådan er det dog ikke altid og det er bare at blive ved og ved med at prøve og lære af hvert nederlag..

 

 

Mange gange tillykke med projektet!!!!

 

 

Mvh Per Jespersen

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Perbj:

Wow... den her tråd giver virkeligt sådan et pust i kroppen. Der er ikke noget bedre når en iværksætter for et ordenlig start! Kender selv alt til det der med at gå ned til banken og sige hey, jeg har en sund økonomi og alt er skrevet ned og tjekket og undersøgt, se det holder, også for man afslag, det giver et tomt hul og en følelse af man har fejlet og har gjort noget forkert. Sådan er det dog ikke altid og det er bare at blive ved og ved med at prøve og lære af hvert nederlag..

 

Egentligt er det kun godt vores egen bank sagde nej - for så vidste vi lige præcis hvad vi skulle arbejde med og hvad vi skulle være endnu skarpere på i de næste banker. Men derfor var det nu alligevel trælst at blive sat i stå.....

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Knitalot:

Ha ha ha...... Undskyld jeg griner *G* Du må meget gerne komme forbi til en kop kaffe og snak om det at være iværksætter, men jeg er næsten 100% sikker på at du IKKE vil kunne bruge mine varer til noget.

Jeg starter op som strikdesigner med salg af opskriftdesigns over internettet - men måske du kan få en til at strikke for dig.... for jeg er ved at designe en lækker herresweater også :-)

Nej det er måske ikke lige det mest åbenlyse for mig Wink, men det kunne jo være lidt af en win-win situation, hvis jeg gav min kære moder en opskrift på en herresweater og jeg så fik den, og dejligt nemt nu hvor det er online!

 

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

glæder mig til at høre mere om dit koncept

Mvh Kronborg

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

STORT TILLYKKE -

Jeg ved selv, hvor god en følelse det er at have sit projekt sat på skinner og fuldfinansieret !

Som alle de andre Aminoer, vil jeg også ønske tillykke med jeres projekt/virksomhed, og glæder mig til at læse mere om den her på tråden.

God arbejdslyst !

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej =)

Det lyder helt fantastisk! Jeg ønsker jer al held og lykke, må i få en masse succes!

 

DBH

Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også lige ønske tillykke med det :o) Virkelig lækkert når ting lykkedes og specielt når det er en ting man brænder så meget for som det lyder til

 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)