Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God, gammeldags fredagsbar d. 13/2

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er der i et par forskellige tråde på det sidste  blevet henvist til at vi engang holdt fredagsbarer og om det ikke snart var på tide igen. Og det ER da på tide nu, er det ikke?

Så nu kaster jeg altså et tidspunkt på bordet: fredag d. 13/2 kl. 17.

Hvis ikke nogen har et bedre forslag til et sted vi kan mødes, foreslår jeg WannaB på Kompagnistræde hvor vi, så vidt jeg husker, holdt vores allerførste Amino fredagsbar?

Der er altså tale om en god, gammeldags fredagsbar hvor vi bare mødes og hygger/netværker efter arbejde (eller nærmere "efter almindelig kontortid" - arbejdsdagen slutter jo aldrig rigtigt for en iværksætter...). Ikke noget større arrangement, ikke nogen foredrag, ikke noget som helst andet end en flok glade Aminoer der mødes og får en øl eller fem. Smile

Og kom nu bare alle jer der ikke har været med før - det er ikke spor farligt! Til min første fredagsbar havde jeg vist knapt nok mit cvr-nr. endnu, og der var ingen der bed alligevel. Tværtimod fik jeg et fedt netværk ud af det.

Hvad siger I? Big Smile

~
Anja

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg er frisk - også i den grad !! Big Smile
Ved midnatstid har jeg dog et møde ude ved kirkegården i selskab med en hockeymaske og en kædesav.....

Jeg er lidt i tvivl om WannaB var det første sted vi holdt Amino-bar - men ellers var det ihvertfald anden gang. Men det er jo egentlig også fløjtende ligegyldigt. Det var ihvertfald super hyggeligt ligesom de efterfølgende Amino-bar'er.

Et CVR-nummer er på ingen måde et krav. Jeg syntes jeg har mødt rigtig mange spændende mennesker til Amino-bar, både folk som havde deres egen virksomhed, overvejede at få det, eller blot havde en drøm om det en gang ude i fremtiden. Kom frisk uanset om du har et CVR-nummer eller ej Smile.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Super fedt initiativ! Thumbs Up =)

Jeg ville super gerne komme, hvis det ikke var fordi jeg kører på skiferie tidligt om morgenen, samme dag. Men det er jo også lækkert =)

Så må jeg bare have min Amino-bar tur til gode =)

Håber i får en fed dag.

DBH

Rasmus

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg 100% klar på..

Er lige flyttet "over here".. så vil glæde mig til at møde en masse nye mennesker :)

Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar.....

Anja, Sender du en email ud....eller hvordan gor vi det rent praktisk....der er jo ikke meget ved at staar der alene - hvis I alle sammen lige pludselig glemmer aftale eller for meget travlt.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé Anja !

Det lyder super hyggeligt, og jeg er også klar på at dukke op og hilse på.

/Michael

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

  Normalt plejer vi at gøre det, at man bliver enige om et sted, en dato og et ca. tidspunkt.
Derefter er det sådan set bare op til folk at droppe forbi. Hvis det har været noget med at vi også skulle spise sammen, så plejer det er være et "codec" om at man så lige melder det ud herinde, hvis man kommer og spiser, så der kan blive booket bordplads nok.

Sted, dato og tidspunkt er allerede sat på plads af Anja. Så mangler der bare at folk slutter sig til og dukker op Smile.

/Jesper

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke var fordi det er så langt væk, så var jeg frisk på det :)

Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Joeee det er lige pænt langt væk fra Vejle - Desværre

 

hygge herfra

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes på fredagsBeer og/eller Drinks
Jeg er der i god Time og sikkert også frisk på noget Pizza bagefter

( Pizza= mad og ikke bogstaveligtalt pizza)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)