Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God, gammeldags fredagsbar d. 13/2

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ville meget gerne komme, men vi skal holde vores første børnefødselsdag .. .så jeg er sikker smadret en uge efter Big Smile

men hav en fed aften allesammen :)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vi Jesper, Casper, Thomas, Michael, Ania og mig - er der virkelig ikke flere der vil med?

Det er gået op for mig at der er hele to andre (mere organiserede) fredagsbarer den dag. Er det mon derfor? Jeg synes ikke vi plejer at have så svært ved at trække folk med. Huh?

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv...

Jeg vil finde et sted lidt nærmere firmaadressen og sende jer en venlig tanke - trods alt!

Nogen der er med på et rend-sammen i Aalborg?

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver hvis den dyreste øl eller drink, hvis jeg/vi skal køre fra nordjylland. Men fed ide!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

  Pokkers også - så får jeg ikke 2 x Anja helt for mig selv........  Indifferent

Hvis "festen" skulle blive for flad (hvilket jo så skulle være den første gang i Amino's eksistens), så kan vi jo altid gate-crashe hos La Ofica hvor "Iværksætteren" holder fredagsbar.

Men det kan da ikke være rigtigt at vi indtil videre kun er 6 som gider at lave noget andet end at sidder derhjemme og glo på X-Factor eller Klassefesten.......? Confused


/Jesper

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville meget gerne deltage, men har desværre en anden aftale på det tidspunkt. Jeg vil dog glæde mig til næste gang der er optræk til at mødes. Det er altid dejligt at mødes med Aminoer og få et bedre indblik i de andre brugere af Amino.

Hilsen Martin
- som håber I får en rigtig god aften

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne mødes, men har desværre lovet kontor-kollegaen og samarbejdspartneren Jesper fra Iværksætteren, at jeg dukker op til "deres" fredagsbar. Jeg håber I kigger forbi. :)

Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Er fredagsbar i morgen kl 17 paa wannab bekraeftet i morgen den 13/2 ?

Jeg vil gerne med....hvis der er flere pladser....

 

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

  Der er masser af plads - så kom endelig Smile.

Jeg regner med at dukke op lige lidt over 17:00.

/Jesper

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kl. 17 i morgen. Og der er lige så mange ledige pladser som der er ledige stole på på WannaB. Wink Det er som sagt meget uformelt - som bare at mødes med et par gode bekendte på en cafe (som et par af os jo også er).

Jeg undrer mig stadig over at vi ikke kan trække flere med. Vi er da blevet laaaaaangt flere Aminoer end vi var da vi startede med de her små arrangementer. Har folk fået for travlt eller er blevet mere tlbageholdende med at netværke på den måde? Ikke for at blive ved at jokke i det, men jeg var helt sikker på at en halv time efter at min første indlæg var lavet, havde de første 10 meldt sig, og sådan gik det jo ikke ligefrem. Confused

Nåmen pyt - vi få skal nok få det hyggeligt. Coffee

 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)