Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parfumehandel.dk sælges!

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Det er dog ikke muligt på nuværende tidspunkt, at udvide til Sverige eller andre lande,- beklager.

Mvh

Martin
IE Solutions

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, Men hvordan kan man stole på jer? iesolutions er også ejerne af parfumehandel.dk og som jeg kan se er iesolutions oprettet 2 mdr før parfumehandel.dk

Kan man se hjemmesiden færdigudviklet inden man køber siden? Eller er det efter?

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget her jeg ikke forstår.

Hvordan kan det være at i ikke selv driver siden også, når i opdaterer siden, sender varer ud osv.....

og da specielt hvis det er så nemme penge :-)

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som KomsiKomsa.dk forstår jeg det heller ikke. Giver i ikke blot en pæn del af jeres fortjeneste væk, når det alligevel er jer, der egentlig står for driften af siden?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Som KomsiKomsa.dk forstår jeg det heller ikke. Giver i ikke blot en pæn del af jeres fortjeneste væk, når det alligevel er jer, der egentlig står for driften af siden?

Om man driver en eller 10 webshops kan være stort set det samme, hvis man ser bort fra markedsføringen, som kan være uhyggeligt dyr. Det er at sætte blår i øjnene på folk at det ligefrem er nemme penge, lidt røvet vil jeg endda sige

 

Jimmy

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jimmy

Så vi er egentlig enige, ik? Big Smile

 

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, Dimsedut, KomsiKomsa.dk

 

 

Al den viden vores kunder skal have omkring projektet er klare.

 

Mht. markedsføringen, så kan den klares på mange forskellige måder og man markedsfører kun sig selv for så meget, man kan spytte i. Der forlægger ikke nogen hemmelig aftale om, at de og de skal betale et bestemt antal beløb for markedsføringen. Det bestemmer kunden selv, men man kender jo reglerne:

 

- Man tjener jo mere ved at bruge flere penge ved at markedsfører sig. Hvis nogen vil sælge 2 produkter om dagen, eller 30 om dagen er ligegyldigt. Det bestemmer vedkommende selv! Desuden kan man også nemt markedsføre sig gratis og have nogle gode kontakter m.m. Vi tilbyder bare denne service for kunderne.  Kunden kan have et fuldtidsarbejde ved siden af sådan en shop og tjene ekstra penge.

 

Men hvis I ikke er interesseret i produktet, hvorfor så "ødelægge" denne tråd med Jeres dit og datten?

 

 

 

-Martin

 

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange produkter er der ca at vælge imellem?

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem 1500 - 2000 stk. bliver der oploadet.

Mvh

Martin

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

og det er de mærker man ser på siden vel?

 

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)