Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af beklædningstekstil

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Prøv at tage fat i Morten Lemche i Silkeborg. Han er en dansk agent, der arbejder sammen med tøjproducenter både i Tyrkiet og i Kina. Ham har jeg gode erfaringer med. Vi bruger en af hans kinesiske leverandører og har på det sidste fået rigtig fine resultater og meget lave minimums, i forhold til det er en kinaproduktion.

 

Lykke til!

 

VH Maja

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Tilmeldt 4. Apr 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja

Tak for tippet, jeg vil prøve at kontakte ham.

Vh Sus

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sus

Jeg tager til Tyrkiet på søndag for at besøge eksisterende og nye producenter samt vores faste samarbejdspartnere.

Hvis du har noget info på de ting du gerne vil have lavet så send det endeligt til mig på min mail.

Ser frem til at høre fra dig.

Bendtsen

Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja, jeg har prøvet at finde Morten lemche, men kunne ikke finde noget på nettet, har du evt en kontakt på ham?

jeg ledte efter ham og fandt i stedet tråden her hvor han er nævnt, men også uden kontakt..

:-)

Tobia

 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du :)

Lemche & Co.ApS
Søholt Allé 46
8600 Silkeborg
tlf 86 82 97 55,
fax 86 82 91 02
mobil 40 81 97 55
lemche@adr.dk

There you go :)

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy.

Er du interesseret i at out source din produktion og jeg kan muligvis hjaelpe dig.

Jeg sidder paa Mauritius som tekstil agent og vores styrke er knitting, denim og strik.

Fordelen ved at producere i Mauritius er hoej kvalitet og vi er altid imoedekommende for serioese henvendelser selv med mindre minimum. Desuden leverer vi paa EUR1 certifikat, hvilket betyder du ingen importmoms (told) har ved import.

Har dette interesse eller du bare er interesseret i at hoere mere og tjek skandic-distribution.com og du er velkommen til at kontakte mig til hver en tid Big Smile

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Jeg sidder med en portfolio af tekstil virksomheder i Litauen, det er et rigtig godt alternativ til asien, det er ikke lige så billigt, men batch størrelserne kan være væsentlig mindre og lead time er væsentlig kortere. Jeg arbejder som konsulent og en del af min opgave er at lave kvalitetssikringsprogrammer hos virksomhederne.. derudover har jeg et projekt kørende hvor jeg mangler nogle designere der lægger vægt på miljø, bæredygtighed og social ansvarlighed...

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Vi er i et meget tidligt stadie af sådan virksomhed som du omtaler, men det kunne måske alligevel være en mulighed! Har du noget på skrift omkring dette?

 

Fra odense
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Bundgaards

faldt lige over dit indlæg...

vi er i gang med udviklingen af et nyt børnebrand med vægt på miljø,  kvalitet, bæredygtighed mm, vi afsøger ligenu hvad der er af muligheder for produktion i øst europa.

vi skal finde leverandører af tekstiler, kurve varer, træ varer mm.

mvh jeanette

 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)