Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvangivelse Florida lejlighed

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Ja...jeg kender heller ikke dobbeltbeskatningsoverenskomsten med USA.....men kan da checkes.

Kan være Bent ved lidt mere på stående fod

Hvis det ikke er en eller anden særskat for Florida. Lad os se om ikke Bent kan "slippe" hans computerproblemer. Dette her er mere udfordrende.

Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik

Meget fint arbejde du har lavet her, nu har jeg da lige lidt læse stof jeg skal igennem.

Skulle du få lyst til at besøg Florida, skal du endelig sige til www.floridalejlighed.dk

Mvh

Thomas

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nevermind

Havde ikke lige set de sidste indlæg...

Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans Peter

Jeg læser lige lidt på det som Henrik fandt, og prøver så efterfølgende at ring - skal nok komme tilbage med udfaldt.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Kristiansen:

Skulle du få lyst til at besøg Florida, skal du endelig sige til www.floridalejlighed.dk

Thomas,

Fin side du har.  Jeg var i Boca Raton i maj måned 2008. Imponerende hvad man får af ejendom for pengene i Florida. Et hyggeligt og afslappende sted. Alligevel undrede det mig at man trods krise og mange huse til salg stadigvæk havde gang i byggeriet.

Henrik

Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik,

Ja jeg forstår det ikke, de bygger alle steder, og de er pt. i deres største Krise ?

Men må håber det snart vender med økonomien derover

Mvh

Thomas

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille irrelevant men pudsig oplysning

Miami og de omkringliggende områder "inkl. Boca Raton" blev faktisk "grundlagt" som ferieområde lige op til "the great depression"., og grunde og lejligheder blev handlet helt vildt op i pris - og solgt flere gange mens de blev bygget, der var selvfølgelig en masse der gik på r... da boblen endelig sprang.

Jeg var til et (salgs)foredrag om investering i ejendomme i Dubai for nogle måneder siden, og alt det de fortalte lød præcis som historien fra 1920'ernes florida (pånær krakket selvfølgelig)- og nu ser vi jo at boligmarkedet i Dubai også begynder at få det svært. Sjovt med sådanne gentagelser 80-90 år efter.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Peter Christensen:
Miami og de omkringliggende områder "inkl. Boca Raton" blev faktisk "grundlagt" som ferieområde lige op til "the great depression"., og grunde og lejligheder blev handlet helt vildt op i pris - og solgt flere gange mens de blev bygget, der var selvfølgelig en masse der gik på r... da boblen endelig sprang.

Hans Peter,

Så lad os lige hijake Thomas's tråd. Jeg har aldrig set så store huse og så uøkonomiske i ders opbygning. Men højt til loftet skal der åbenbart være. Min forretningsforbindelse viste os noget nybyggeri som ikke kunne sælge og hvor prisen var nedsat drastisk. Husene er bygget lige op af en stor godstogbane? ;-(

Henrik

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, sry. Thomas, men jeg forstod det somom du havde fået de nødvendig oplysninger - ellers må du sige til, så skal vi nok vende tilbage til florida Smile

Jeg skal starte med at sige, jeg ikke selv har været i Dubai - så ekspert på området er jeg ikke.

Jeg synes bare at salgstalen lød for god til at være sand - ingen tvivl om at, der er nogle der har tjent rigtig gode penge, jeg tror bare personligt at det (godsbane)tog er kørt.

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)