Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring og kommentarer til vores side www.boligudland.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Vi har behov for lidt hjælp.

Vi er for det første i tvivl om brugerne forstår vores site.

Jeg vil derfor undlade at beskrive hvad vores side er til - dette vil jeg lade være op til jer at vurdere:

www.boligudland.dk : Hvad kan den bruges til?

Vi har overvejet at lave et popup vindue eller på forsiden beskrive hvad sitet er til for - er dette nødvendigt, eller er det spild af penge og ødelægger det designet?

Derudover hører vi gerne om ideer til hvordan vi kan udbrede kendskabsgraden til siden.

Vi har desværre ikke det helt store at gøre godt med pt, men har dog afsat lidt penge til SEO. Helt konkret får vi lavet title tags, descrigtions tags og nøgleord - vi håber dette kan være med til at flere brugere finder os på google mfl steder.

Derudover er vi igang med at tilmelde os på forskellige linkoversigter, men er usikker på effekten af det.

Vi har endnu ikke gjort det store ved interne links fra vores side til andre sider på vores side. Dette bliver næste store fokusområde.

Har I ellers andre ideer - både SEO, traditionel markedesføring, utraditionel markedsføring - ja der er vel ingen grænser - vi hører gerne om det hele

Vi ser meget frem til at høre fra jer

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg læser jeres side som et slags reklamesite for udenlandske ejendomsmæglere m.m. og de ejendomme de udbyder. Altså som en oversigt over gode investeringsmuligheder i udlandet med henvisning til, hvem man kan tage fat i, hvis man er interesseret. Er det rigtigt forstået?

Hvad angår markedsføring har jeg desværre ikke de helt store forslag, da det ikke ligefrem er min kernekompetence :-) men stande på messer som f.eks. Bolig i Udlandet-messen kunne være et forslag?

Venlig hilsen

Rolf N. Djernaes

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rolf

Det er helt korrekt forstået.

Hvad siger aminoerne derude - har i nogen bud på evt. nogle samarbejdspartnere for et site som vores?

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)