Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når du tilføjer et link....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at have skrevet et lignende indlæg tidligere, men nu gør jeg det igen. Både for at spare min (og andre linkkatalog-ejere) og jeres tid...

Det er positivt at jeg i mine 6 forskellige danske linkkataloger får tilføjet rigtig mange links dagligt... Men jeg sletter 80% af de links, der bliver tilføjet. Og det er virkelig spild af tid for alle parter.

Når du tilføjer et link, skal du ikke tilføje samme beskrivelse til alle linkkataloger. HUSK det nu... Det tager tid at lave linkbuilding... så skriv nu de unikke beskrivelser, tak!

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William,

80% afvisning er godt nok højt.

Hvor stor en andel af dem bliver så slettet pga. spammy links, for dårlige sider m.m. og hvor mange falder i svinget pga. for ringe beskrivelsestekst?

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at jeg jeg sletter så mange skyldes højst sandynligt at jeg f.eks. sender en velkomstmail ud fra advertise.dk der henviser til de andre linkkataloger. Så er det meget nemt at copy-paste samme beskrivelse alle steder...

Ens beskrivelser er nok 50%... så det er rigtig mange... dårlige sider og for korte beskrivelser dækker nok resten... så er der også enkelte der bliver afvist, hvis der er stavefejl i og jeg ikke lige har tid til at rette...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)