Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengene tilbage i Silvan, Biva o.lign

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Fra  Rasmus Thrane Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg ønsker at returnere en vare til f.eks. 50 kr. beder de om, at jeg skal udfylde navn, adresse,  tlf nr.

Er det virkelig nødvendigt for at jeg kan få mine penge tilbage?

Jeg synes det er irriterende og ødelægger tilliden mellem ´forretning og kunde.

Har de virkelig lovgivningsmæssigt krav på det?

 

 

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden og være helt sikker er det vist et lovkrav, ellers kunne butikken i teorien tage alle vare retur og dermed stå med et nulsalg. Det er vist meningen at skat i tilfælde af kontrol kan tage fat i personen og høre om det er rigtig man har leveret en varer retur.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

I almindelighed er et godt råd, hvis man gerne vil være annonym, at man bare opgiver et andet navn - det er lettere end at skulle diskutere med dem, der vil have et navn, om de nu også har ret til det. De får et navn, du får annonymitet. Problem fixed og alle er glade :)

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener mere det handler om at personerne i kassen ikke beskyldes for at tage penge ud af kassen uden dokumentation. Ellers kunne de ogsaa haeve ekstra loen ved at tage fiktive ting tilbage.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan er det desværre mange steder, og forstår godt din frustration - Men som der også bliver nævnt, så er det ligeså meget for at man kan se hvem der har fået pengene og at det ikke "bare" Er ekspedienten som nupper lidt ekstra til sin løn...

 

har arbejdet både i Biva og fona. og det bliver gjort mange steder ja :)

 

Mvh

Morten P

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Brink:

Jeg mener mere det handler om at personerne i kassen ikke beskyldes for at tage penge ud af kassen uden dokumentation. Ellers kunne de ogsaa haeve ekstra loen ved at tage fiktive ting tilbage.

 

Lyder meget realistiskYes

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

At bruge en falsk identitet på retursedlen tangere vel i teorien dokument forfalskning :D

Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Fra  Rasmus Thrane Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja netop, og fordi Silvan ikke har tillid til deres ansatte, skal kunderne ud med nogen af deres aller-nærmeste oplysninger om dem selv!!

kan ikke være rigtigt...

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er navn og adresse jo ikke særlig sårbare oplysninger, det kan jo findes alle steder.

men det er et spgm, om at der skal være et udgift-bilag, og den skal jo hæftes på et navn og en adresse, ligesom en hvilken som helst anden kreditor

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)