Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IPHONE. Vi udvikler iPhone applikationer til DIG. Billigt!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en nystartet virksomhed og har brug for nogle referencer, derfor tilbyder vi 3 stk iPhone applikationer til udviklingspris. Du skal blot sende os - En kravspecifikation, et data flow eksempel og et design. Så udvikler vi, applikationen og hjælper dig med hvorledes du får den distribueret igennem itunes/appstore mm.

Kontakt mig endelig gerne, såfremt du vil høre mere.

Mvh

Lars Ettrup

Urban Embassy

http://urbanembassy.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tag lige fat i mig ved lejlighed, jeg vil gerne snakke med jer.

martin@thorborg.dk

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Kontakt mig ved lejlighed.
Vi har brug for hjælp....

 

m.v.h.

Tommy Rasmussen

tr@safelink.dk

 

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Har læst din tråd om IPHONE apps, og du må gerne kontakte mig på : mep@mp-group.dk

Ser frem til at høre fra dig.

Meik

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende! Gælder tilbuddet stadig? Og hvad koster det ca. at få udviklet en applikation?
Send mig gerne en mail på frederik @ purplecow.dk.

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg hører også gerne mere om udviklingsomkostninger med sådanne apps. Jeg har intet begreb om ting tager 10 eller 100 timer at udvikle.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Som alle andre udviklings opgaver så afhænger pris og tid af projektet, krav specifikationen og evt. jeres data tilgængelighed. Skal der også laves noget serverside eller skal det hele hardcodes? Vi har en masse overvejelser når vi prisestimerer. Generelt så vil jeg sige at niveau'et ligger fra 25.000,- for de virkelig små applikationer til et par 100.000 for de mere gængse.

At lave iPhone UI og kode Objective C i sig selv er tidkrævende, dertil kommer certificat signering, konsulent bistand vedr. opsætning at developer profil og salg i appstore. Testing alene, når vi taler om native app's er også betydelig og generelt er det langt mere tidskrævende en serverside scripting som f.eks PHP. Når det så er sagt, så er det vores erfaring at f.eks J2ME tager langt længere tid, da vi her ofte snakker om kompatbilitet på et langt større udvalg af telefoner og modeller. Iphone har jo trods alt kun en telefon, der opfører sig nogenlunde ens på tværs af de forskellige softwareopdateringer mm.

Mit forslag til alle Amino brugere, der ønsker et godt udvkilings tilbud er.

1. Få konkretiseret jeres idé. Skriv en kravspek.

2. Få en til at lave grafikken og UI'en.

3. Tegn en flow diagram.

4. Overvej, hvor meget der kan laves serverside i f.eks PHP, som i selv kan lave. Kan data leveres til iPhone via XML?

5. Send os en mail. Vi bider ikke og behandler alle vores mails fortroligt.

I skal være velkommen til at sende mig en PM her på Amino, eller lars (a) urbanembassy.com

Ser frem til at høre fra Jer.

Mvh

Lars

@Frederik Sally -> Jeg sender dig en mail

@Martin Kusk -> Håber det gav lidt svar :-)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)