Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgs hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer pt at bruge noget ekstern salg, af mine rengøringsmidler og artikler, jeg kunne derfo godt tanke mig at høre fra nogle som har brugt en sælger eller bureaue som kunne sit kram gerne på en ny og anderledes måde.

Så lad endelig høre fra jer.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har forslag

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan hjælpe dig med salgsmøder hvor du kommer ud til kunder som er interesseret i at købe dine produkter. Vi har kørt en telesalgs-kampgne for et firma som sælger produkter ala dine, og vores erfaring var at utrolig mange er interesseret men vil gerne se produkterne live før de afgiver ordre.

Du er meget velkommen til at kontakte os for at høre hvordan vi netop kan hjælpe dig. Tlf 88707872

Mvh

Tmt Domain Telemarketing
www.tmt-telemarketing.dk

 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg er sikker på at vi vil kunne hjælpe dig med at øge dit salg, jeg vil foreslå dig at man kunne lave nogle salgsmøder til dig så vi simpelthen kan finde frem til dem som er int. i dit produkt og som gerne vil se mere.

Dvs. vi åbner døren for dig til et evt. salg.

Kontakt mig gerne enten på mail eller via vores hjemmeside.

Venlig hilsen

Mark Andersen

mark.andersen@globaltelesupport.com

www.globaltelesupport.com

 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Direkte salg via telefon er desværre efterhånden hæmmet af at folk er meget trætte af at telesælgere ringer til dem, men til trods for det kan der stadig være produkter og produktområder der har succes med det.

For at kunne vurdere din forespørgsel i denne situation, er det nødvendigt at vide lidt mere om dine behov & krav til en "ekstern" salgsafdeling.

- Hvilken målgruppe skal salget orienteres mod, B2C eller B2B? Eller til grossistledet som kan have forgreninger videre ud i detailleddet?

- Hvordan er konkurrencen i forhold til netop dine produkter, og overfor f.eks. rengøringsfirmaer der må være attraktive at få som kunder i din henseende?

- Hvor adskiller dine produkter sig fra dine konkurrenters, og er det afgørende salgsparameter pris, kvalitet, service, leveringsbetingelser, storkundeaftaler, miljøvenlige rengøringsmidler uden fosfor eller hvordan adskiller Jeres produkt/service sig?

- Key selling points?

 

Det var blot fire ud af 100 spørgsmål i forhold til at tilrette en ekstern salgsdel, og hvad er så dit budget på opgaven?

Når sådanne informationer er belyst og afdækket 100% vil det være nemmere at få virksomheder til at byde ind på opgaven ;-))

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)