Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er en hel side kun med søgeord en god idé ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg sidder og leder efter gode søgeord tl min egen hjemmeside og i mange tilfælde jeg intaster et søgeord kan jeg se at denne side dukker op : http://autobug.dk/supersoger.php  , er det virkelig en god ide , at lave sådan en lang smøre uden hoved eller hale ?eller skader det mere end det gavner ?

Mvh

Torbjørn
www.viflytterdinbil.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort svar: Nej, det er ikke en særligt god idé.

Alternativt svar: Når du siger at siden kommer frem på mange af dine søgninger, så har autobug.dk måske alligevel fat i den lange ende ;-)

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg dig selv: Vil jeg blive kunde hos Autobug, hvis jeg havner på den nævnte side?

Mit svar: NEJ!

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hztrading:

Alternativt svar: Når du siger at siden kommer frem på mange af dine søgninger, så har autobug.dk måske alligevel fat i den lange ende ;-)

Ja det ved jeg ikke om han har, han er tilmeldt min hjemmeside, og jeg ligger højre på google end hans side , men derfor undrer det mig alligvel at han ligger på side 2-3 med den lange liste af søgeord.

Jeg vil nok kontakte ham og fortælle ham at idé'en med hans søgeord enten ikke er en god idé eller hvis i siger det , er direkte skadeligt for hans google ranking. Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man gerne vil risikere at blive straffet af Google er det der en fin idé. Det er i hvert fald en reel risiko med keyword stuffing i den stil.

Og som det allerede er påpeget, er det nok heller ikke videre gavnligt for hans forretning, hvis internetsøgere havner dér, når de søger på brancherelevante søgeord.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ja så må jeg hellere fortælle ham at det er en god idé at fjerne siden og så få lavet nogen gode tekster hvor søgeorderne indgår istedet

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor kan man se "beviser" for at en eks hel side key words som er relateret til ens "branche" kan blive straffet af google? altså jeg har eks en flash side og det er for google ret svært hehe at læse teksten på min hjemmeside.. jeg har for at kompensere for det, lavet en halv side keywords/sætninger.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

hvor kan man se "beviser" for at en eks hel side key words som er relateret til ens "branche" kan blive straffet af google?

Hej Omar,

Man kan f.eks. læse et svar fra Google selv. Her er nøglesætningen "kan gå ud over dit websteds placering.".

Hvis man er i tvivl om andre af de klassiske spam-fejl, som sider kan blive straffet for, står de nederst på denne side med "Retningslinier for webmastere".

Men her tænkes på sider med læssevis af nøgleord placeret som tekst på selve siden. Ikke på mange ord i keywords-tagget i headeren, som din side bruger. (Det største problem med de keywords er nok, at de ikke spiller nogen rolle i forhold til Google overhovedet.)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)