Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en sparringspartner indenfor IT?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg sidder med en del viden indenfor IT infrastuktur, Microsoft teknologi primært - jeg har arbejdet med alt fra 5 til 50.000+ brugere på tværs af landegrænser og har været med i opstarten af et par IT virksomheder både her i DK og i udlandet.

I dag arbejder jeg som konsulent på freelance basis og rejser lidt rundt når jeg har fri.

Jeg har arbejdet med flere mindre IT virksomheder som i kraft af deres størrelse af og til mangler lidt kompetencer og sparring for at yde den best mulige service - det være sig decideret troubleshooting i eksisterende miljøer eller design af nye miljøer - opsætning og konfiguering i forhold til best practice eller diskussioner omkring hvordan specifikke opgaver løses.

Så det jeg tilbyder er lidt sparring, udveksling af ideer, hjælp til troubleshooting og design indenfor Microsoft teknologier.

Jeg har i dag kontakt til nogle få rigtig dygtige IT folk både her og udlandet og vi udveksler erfaringer og tips når vi falder over noget interessant.

Hvis nogle af jer synes det lyder interessant med lidt sparring vidensdeling og tips så er I velkomne til at kontakte mig her via PM og få min mail/msn adresse.

Prisen er naturligvis ganske gratis - skulle der dog dukke en konkret opgave som I ønsker løst (det kunne være et konkret projekt som I ikke selv har tid til at lave) så kan vi måske arrangere noget der mod betaling.

Men grundlæggende så er jeg bare efter lidt vidensdeling og er glad for at dele ud af erfaringer.

/TM

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Taxmuncher,

det lyder interessant med en gruppe der kan udveksler erfaringer, og eventuelt samarbejde i forbindelse med projekter.

Jeg sender dig en PM.

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en speciel årsag til at jeg ikke kan sende dig en PM ??

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må været gået i stykker :) ... 

Jeg har da modtaget PM før, men nu sender jeg lige dig en PM i stedet.

/TM 

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er dette ikke lige den kompetence, du beskriver, men nu prøver jeg lige.  Ved du noget om at skrive dataopsamlingsprogrammer til pDA'er og mobiltelefoner?  Kan det overhovedet lade sig gøre og i givet fald hvordan?

PGN

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og nej, det kommer meget an på PDA/Mobil tlf. og det data du vil opsamle. Så du skal nok konkretisere dit spørgsmål yderlig for at få et fornuftigt svar. Men generelt ville jeg svare ja!

Du er velkommen til at sende en PM.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et måleapparat, som genererer ca 3kilobyte fysiologiske data per sekund.  Disse data (RS232) skal ind i PDA eller mobil og regnes sammen til en søjle eller en kurve  og nogle få tal.  Det kunne også være interessant at bruge telefonfunktionen til at sende en SMS en gang imellem med nøgledata.  Det ville være i orden at lægge sig fast på en enkelt model eller to eller et bestemt operativsystem.

Jeg har selv programmeret databehandlingsalgoritmerne til Windows PC, men de mobile apparater er ukendt land for mig.

PS. Jeg kan ikke finde din mailadresse til at sende en PM?

Venlig hilsen
PGN

 

 

 

 

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror at en Windows Mobile (Smartphone) er svaret, hvis du allerede har lavet noget til windows. Hvis du har lavet dine databehandlingsalgoritmerne i C/C# vil du forholdsvis nemt kunne lave noget til en windows mobile. Tror en alm. mobil tlf er udelukket, men det kommer jo an på om det kun er til dig selv, eller en hel masser kunder ?!

Jeg har send min email til din PM (på amino) så kan vi forsætte teknik snakken der, denne tråd er vist lavet med et andet fokus ;)

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TM

Jeg er igang med at skulle etablere nyt ERP / MBS hus c5 / XAL dynamics samt med salg af Sharepoint og andre partnerprodukter, har du nogen erfaring og ideer indenfor disse områder især dynamics.

Jeg har allerede kunder, men skal til at lægge strategi for fremtiden og har altid brug for sparring, så hvis dette har interesse vil jeg da gerne have et lille møde med dig.

/Bo

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Mine kompetencer ligger desværre ikke indenfor Navision/XAL/Dymanics.

Men held og lykke med det.

/TM

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)