Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklameværdi af 3d univers

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Aminoer,

 

Jeg vil lancere en webportal med instruktioner hvor sportsudøvere kan tilærre sig nye tekniske færdigheder demonstreret af eksperter.  Det hele foregår i et 3d univers der tillader sportsudøverne at beskue instruktionen i valgfri vinkel og hastighed.

 

Se demo her Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 : http://fridrix.com/WebTrix/ (kræver en plugin første gang)

 

I 3d universet er der reklamepladser som vi tilbyder til annoncører:

-          Bannere rundt om banen der dynamisk kan blive opdaterede. Vi registrerer tidsforbrug i hver instruktion til CPM model.

-          Bannerne er klikbare til CPC og CPA model.

-          Tøjet på avatarerne er dynamisk opdaterbart (f.eks. altid viser de sidste Adidas støvler)

-          Vi kan dynamisk placere product placements I 3d universet der indeholder animationer, lyd og være klikbare (se Snickers og Coca Cola zeppelin i baggrunden)

 

Vi har i en testperiode lanceret enkelte instruktioner på en fodboldklubs hjemmeside og fik følgende resultat efter 1 mdr:

-          3307 unikke brugere

-          13 % af brugerne klikkede på en bande og åbne annoncørs webside

-          Brugerne var gennemsnitligt 104 sekunder i hver instruktion

 

Mit spørgsmål går på hvilken værdi har sådan et reklame univers for annoncører og hvilke priser kan jeg kræve?

 

Ser frem til Jeres feedback.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorstjerne!

Jeg ved desværre ikke meget om at værdiansætte sådan et projekt, men jeg ved hvad jeg synes om det, og jeg synes det er et super fedt koncept. Det har potentiale til at blive rigtig, rigtig godt det der!

Skynd dig at få fat i et par brasilianere for FCK og få dem til at demonstrere nogle tricks, imod at avataren så er iklædt FCK-tøj i en periode ,-)

Så er du for alvor i gang!

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - fungerer overhovedet ikke.

VH

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle hjemmesider, der kræver, at du skal installere et program er i min verden intet værd.

Grundet folks frygt for trojanere, virus osv. vil du få særdeles vanskeligt ved at overbevise folk om, at de skal installere en software bare for at se indholdet på din hjemmeside.

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Alle hjemmesider, der kræver, at du skal installere et program er i min verden intet værd.

Grundet folks frygt for trojanere, virus osv. vil du få særdeles vanskeligt ved at overbevise folk om, at de skal installere en software bare for at se indholdet på din hjemmeside.

Venlig hilsen,

Christian

 

Ja, du burde skrive på siden, hvad det er folk de skal downloade og hvorfor!

For mig når man kommer ind på siden er det eneste jeg kan se at jeg skal downloade et plugin, men ved ikke rigtig hvad det vil gavne mig, samt hvad jeg får ud af det! Big Smile

Prøv at skrive fordele og hvorfor de skal!

 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din kommentar, Kristian.

"intet værd" er lidt unuanceret statement i min bog men det er din private holdning og det respekterer jeg. Min holdning er den, at brugere installere plugins hele tiden. Det gælder både nye plugins eller opgraderinger af tidligere installerede. Listen er lang af programmer. Ja, der findes trojanere etc. der gør brugerne forsigtige men ikke handlingslammede som du beskriver.

Jeg erkender at der vil opstå en barriere for første gang brugerne skal installere, men fremgår det tydeligt og tillidsfuldt på forsiden hvilke fordele brugeren opnår vil denne barriere blive formindsket. Der er store mediehuse der har truffet samme beslutning og udvikler på MMOs med denne teknologi (Unity). Disse MMOs vil også accelerere udbredelsen af vores plugin.

Alle de programmer der kræver plugins som du har installeret på din computer har startet med samme udfordring.

Venlig hilsen

Thorsteinn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)