Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan udvikle - men har ikke tiden til salg...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Som alle os herinde har jeg også en lille "skaber" inde i maven. Min laver software og gør det godt.
Jeg er fyldt med ideér og har ingen problemer i at lave flyvefærdige produkter.

Mit "problem" er, at jeg har et fuldtidsjob ved siden af, hvorfor tiden til opsøgende salg m.v. er stort set ikke eksisterende.

Jeg vil nu forsøge mig med, at finde virksomheder, der kunne tage mine produkter ind og sælge dem for mig. I den forbindelse er der straks en del praktiske og ikke mindst kontraktmæssige ting der skal på plads.

Derfor : Har du nogle erfaringer med noget lignende? Kender du til faldgrupper? Hvad med ophavsret osv.

Alle input er velkomne - tak. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Hvilke teknologier goer du i? Kontakt mig gerne paa mmc@mc-solutions.dk

 

Dbh

Mikkel

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak for den hurtige respons. Du får lige teknologierne her - måske har andre det samme spørgsmål.

Jeg laver software til både browsere og til Windows platformen.
Jeg bruger værktøjer fra Microsoft - det vil sige primært .NET. Dertil hører sig jo en hel palette af andre produkter, herunder SQL servere, Visual Studio osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Jeg syns idéen er god. jeg vil mene jeg kan hjælpe dig et godt stykke. jeg har et stort netværk af butikker Jeg har knap 2500 kunder i mine eksisterende firmaer, så vil gerne prøve at tage dine produkter ind.

Da jeg har et kendskab til hvilke programmer mine kunder måske kunne bruge/konkrete ønsker fra kunder, kunne det være en fordel hvis jeg forklarede dig dem og du så udviklede dem?.

Kan være du har indputs til de programmer som jeg ikke har set. Tror jeg ville være en god sparringspartner for dig. Mine kunder er alt fra kiosker, biografer, skoler, institutioner, butikskæder mv.

Kontakt mig på min mail mail@firmakonsulent.dk

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Suurland

Jeg aner ikke, hvad det er, så kan du ikke give et konkret eksempel. Jeg starter meget snart et koncept op, hvor firmaer kan outsource alle typer af indkøb - derfor kunne det være fint med en beskrivelse af dig, dit fagområde og hvor du geografisk vil bevæge dig rundt. Det koster naturligvis en procentdel af dit salg til mig, men den del kan vi tage på mailen eller telefonen, hvis du er interesseret.

Skriv til mig på fokus@mail.tele.dk

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mit fagområde er softwareudvikling. Jeg tror egentligt, at der er mange softwareudviklere der - ligesom jeg - sidder og laver godt software derhjemme, men bare ikke har salgskanalerne til at få det ud på markedet.

Det er de salgskanaler jeg nu efterlyser - eller rettere efterlyser gode hints til.

At salgskanalen koster procenter er kun naturligt, men det var også netop den type oplysning jeg eftelyste - erfaringer med dén måde at gøre tingene på.

Fra New York
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Det er netop folk/mindre virksomheder som dig vi samarbejder med. Venligst, se praesentationen herunder:

Cubix IT er en nystartet virksomhed med fokus på salg af software på det Amerikanske Marked, primært baseret på Danske Produkter. Vi har været i en længere opstarts fase siden begyndelsen af 2009 og er nu klar til at "rampe up" på produkt porteføljen. Vi har flere produkter i pipelinen, hvoraf de fleste dog stadig er i en modningsfase. Derfor søger Vi nye produkter der er klar til markedsføring i det absolut største software Marked i Verden, det Amerikanske Marked!
I øjeblikket er Vi ved at opbygge vores organisation herovre med en Territory Manager, der hurtigst muligt skal få skabt et fodfæste og vokse Organisationen med yderligere ressourcer. Vi vil i første runde fokusere på at opbygge salgsorganisationen i The Greater New York Area, omkring New York. Efterfølgende vil Vi udvide i det resterende USA.
Vi er som skrevet ovenfor altid interesserede i at udvide vor produkt portefølje med interessante produkter, der er modnede og klar til salg på et marked som det Amerikanske. Vor primære samarbejdspartnere har normalt problemer med at finde ressourcer til at ansætte en fuldtidssælger i et nyt marked der ikke bare er fysisk langt væk, men et marked hvor der kulturmæssigt også er meget store forskelle i forhold til Dansk kultur. Flere partnere oplever ligeledes at have problemer med kunne administrere en salgsorganisation og ser det som værende fordelagtigt at outsource den del af forretningen.
Hvis I er interesserede i et samarbejde eller skulle komme i kontakt med virksomheder hvor der måtte være et match i behov fra deres såvel som vores side, da er Vi meget interesserede i at høre fra Jer.
Kontakt os her:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)