Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på alt slags tøj til Gaming Organisation.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg ejer gaming organisationen Terrific365. En gaming organisation indebærer mange ting. Vi afholder en masse turneringer indenfor skydespillene Counter Strike 1.6 og Counter Strike Source. Da vi stadig er nye har vi stadig vores første turnering til gode. Men vores første team er allerede blevet hevet ind under vores vinger. Vi har samlet et Counter Strike Source team, som vi forventer os rigtig meget af. Faktisk er en top placering i dansk Counter Strike Source meget muligt. Der ligger nogle ret gode hold der nu, men vores team bliver en blanding af gamle kendinge, nye opkommende stjerner og så dem alle kender.

Det jeg pt. står og søger er bl.a. tøj til spillerne når de deltager til diverse Turneringer offline. Altså at en masse hold mødes i eks. Ballerup SuperArena hvor det kendte danske lan event Slap Live bliver afholdt tit. Spiller en masse kampe, gerne i turneringer. Vinderne får så en sum pengepræmier. Jeg søger gerne nogle skjorter spillerne kan spille i, sweetshirts, jakker, caps alt der kan bruges til at trykke sponsor logoer, navne mm. på.

Kunne du og dit firma tænke dig at bidrage til dette større projekt indenfor en ny verden (gaming verdenen) så kan jeg kontaktes på Terrific365@live.dk eller privat madsmnielsen@live.dk

Mvh. Mads M Nielsen
TERRIFIC365 - CEO

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg vil gerne høre lidt om dit team. Source scenen er jo ikke videre stor i Danmark, så det kunne være ret interessant. Grunden til jeg spørger, er at jeg tidligere selv har været aktiv =)

Et andet godt råd, som jeg ihvertfald havde stor succes med, da jeg fungere som manager, var at skrive en god mail, med en beskrivelse af e-sport, en markedsundersøgelse, muligheder for vækst, samt muligheden for eksponering af virksomheden som kunne tænkes at sponsorere. Brug det som en dreje bog, evt. send mailen ud til en række virksomheder du tror kunne have interesse, eller grib telefonen og start en dialog med dem, forklar hvad du kan gøre for dem =)

dbh

rasmus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Det er også planen, at køre det på den måde du hentyder til. Men tak for rådet, altid dejligt at få ret i sin fremgangsmåde :)

Mvh. Mads

Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Interessant projekt i har gang i. har i evt. en hjemmeside?

 

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er ikke klar endnu :/

 

Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan afholder i så turneringer? på irc?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi afholder ingen turneringer før hjemmesiden er klar. :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept..

Vil anbefale jer, at få nogle billige bannere ind på nogle sider, hvor unge mennesker befinder sig. Man ser aldrig reklamer for CS 1.6 eller CSS, så hvis der var nogle fed bannerreklamer, ville det da helt sikkert fange :)

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ta en snak med Bruno som ejer gaming.dk :)  deres priser er yderst formidable.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)