Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank og google

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Du kommer lidt omkring på nettet! Smile Spændende læsning og ikke mindst lærerigt. TAKKER!

 

Jesper,

Tak for linket som gjorde MIG meget klogere. Jeg har lanceret en ny engelsksproget side mod det amerikanske marked og jeg har da lige lidt fokus jeg skal have rettet på. Tak

 

Til alle andre der bedraget. Tak SEO er videnskab for mig - men helt sikket noget jeg må dykke længere ned i fremover.

Henrik

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Tak for linket som gjorde MIG meget klogere. Jeg har lanceret en ny engelsksproget side mod det amerikanske marked og jeg har da lige lidt fokus jeg skal have rettet på. Tak

Hej Henrik

Beklager at det bliver endnu mere fovirrende, men PageRank bør ikke være et mål i sig selv i forbindelse med linkbygning, det er kun en lille faktor i det store puslespil. Find hellere nogle gode artikler om linkbygning.og hvad der skal fokuseres på i den forbindelse.

Se evt. Thorbjørns gratis SEO guide.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jesper Jørgensen:

Beklager at det bliver endnu mere fovirrende, men PageRank bør ikke være et mål i sig selv i forbindelse med linkbygning, det er kun en lille faktor i det store puslespil. Find hellere nogle gode artikler om linkbygning.og hvad der skal fokuseres på i den forbindelse.

Så meget er jeg med.  Linkbuilding har jeg systematiseret.

I forbindelse med mit nye site har jeg arbejdet lidt med artikler og pressemeddelelser. Og det har da fået mit nye site op på googles side 1 på  primære søgeord. Normalt har jeg ikke tillagt PR "større" betydning - men spørgsmålet er afledt af et par henvendelser om linkudveksling, hvor interessen faldt, da min de fandt ud af at side endnu ikke er vurderet af Google.

Lin

Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvor finder jeg den gratis SEO guide du omtaler ?

Morten Storgaard

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, det kunne jeg have sagt mig selv Embarrassed

Morten Storgaard

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)