Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside + grafik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er jeg tilbage fuldtid i ERP branchen efter 4 år som entreprenør. Og nu skal jeg bruge en hjemmeside samt grafisk opsætning. Jeg har brug for hjælp til alt, dvs. Grafik, programmering, søgeoptimering og evt. installation på ny server. Logoet er klaret via astada, måske kan jeg få lavet grafik der også, det undersøger jeg lige. Men ellers skal det også med.

Er der nogen der kender en der kan klare sådan en opgave uden man bliver ruineret fra start :-)

/Bo

Ps: Firma kommer til at ligge i Køge

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg nemt vi kan finde en hurtig, billig løsning på. Men hent nu flere tilbud ind :)

Du er velkommen til at skrive dine specifikationer / krav til

Karsten [SNABEL A] Tracemedia.eu

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Jeg vil gerne byde ind på opgaven og give dig et godt tilbud!

Send mig gerne din mail adresse til rasmus@dambergs.dk så kan vi evt. tage den der.

Se evt. her for et udpluk af nogle af de webløsninger vi har udført.

Mvh Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo.

Jeg vil også gerne byde ind på opgaven.
Du er velkommen til at sende en mail med lidt mere detaljeret beskrivelse af opgaven på nils@np3design.dk

 

Med  venlig hilsen
Nils Pedersen

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Jeg vil også gerne høre mere om opgaven, som jeg helt sikkert kan løse til til dig til en fornuftig pris.

Med venlig hilsen

Kim H.

tkhau@mwc.vn

www.mwc.com.vn

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Kan varmt anbefale Martin fra MBC-Design.dk som er meget dygtig og kundeminded.

Allan

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også godt hjælpe dig med en hjemmeside.

Hvis du vil se referencer, så har jeg nogle stykker på min hjemmeside, blandt andet Jørgen Olsen herinde fra Amino Smile

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er også meget velkommen til at kontakte mig for et tilbud, samt et design forslag. Du kan se referencer på www.hedeby.net/Referencer/.

Mvh.

Lasse

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Brinkmann:

Hej

Så er jeg tilbage fuldtid i ERP branchen efter 4 år som entreprenør. Og nu skal jeg bruge en hjemmeside samt grafisk opsætning. Jeg har brug for hjælp til alt, dvs. Grafik, programmering, søgeoptimering og evt. installation på ny server. Logoet er klaret via astada, måske kan jeg få lavet grafik der også, det undersøger jeg lige. Men ellers skal det også med.

Er der nogen der kender en der kan klare sådan en opgave uden man bliver ruineret fra start :-)

/Bo

Ps: Firma kommer til at ligge i Køge

 

 

 

Bo Brinkmann:

Hej

Så er jeg tilbage fuldtid i ERP branchen efter 4 år som entreprenør. Og nu skal jeg bruge en hjemmeside samt grafisk opsætning. Jeg har brug for hjælp til alt, dvs. Grafik, programmering, søgeoptimering og evt. installation på ny server. Logoet er klaret via astada, måske kan jeg få lavet grafik der også, det undersøger jeg lige. Men ellers skal det også med.

Er der nogen der kender en der kan klare sådan en opgave uden man bliver ruineret fra start :-)

/Bo

Ps: Firma kommer til at ligge i Køge

 

 

 

Vi er et Dansk IT-firma med 10 år på bagen, vores afdeling i Manila Filippinerne har fungeret i mere end 3 år, afdelingen er under 100 % dansk ledelse og har i dag 24 ansatte. Vi har  kontorer i Danmark og på Filippinerne, og er i stand til at løse stort set alle typer opgaver. Løn niveauet er meget lavt på Filippinerne hvilket gør os i stand til at kunne tilbyde særdeles attraktive priser.

 

 

 Et udpluk af det vi kan tilbyde:

 

* Udvikling af software, vi arbejder med de fleste sprog,

   Flash, Actions script 2 og 3, HTML, Linux, Apache, Javascript, Ajax, PHP, XML, MySQL, Delphi, C++        

  mfl. spørg

 

 

* Hjemmesider i CMS  (typo3, silverstripe mambo etc.)

* Søgemaskine optimering

* Web Hosting (Egne servere)

* Logo og design

* Shopløsninger, portaler

* Billedbehandling, fritskrabning, retouchering, blå himmel, mm.

* Rentegning af plantegninger

* Vi løser også gerne andre opgaver som har relation til de nævnte områder.

 

* Rekruttering af et fast team eller enkelte personer, på fast pris, eller time pris som passer præcist til jeres projekt.

 

 

Hvis det skulle ha interesse så kontakt Martin Biil pr. mail eller ring direkte på:

23 908 908/70218218 for en nærmere dialog.

                        

                        

Med venlig hilsen

 

Martin Biil Pedersen

Mail: martin@ithouse.com

www.ithouse.com

 

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen, nu vil jeg lige liste jer op og så tage fat i jer en ad gangen, så jeg kan få nogle overslag på bordet.

 

/Bo

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)