Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, Skal andre deep-linke til min hub site?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO folk

Jeg har et hub-site som har ABBA links til en række andre sites. De andre sites linker generelt ikke til hinanden og jeg ligger i den gode halvdel på side 1 i Google.

De andre sites har generelt pagerank 5, men jeg har også et par stykker med højere pagerank.

Mit spørgsmål er, om der er en fordel i at opfordre mine 'venskabssider' til at deeplinke til indhold i stedet for til forsiden som nu?

Mit andet spørgsmål er, om jeg på nogen måde kan blive straffet jf. ovenstående for links fra linkskateloger - og om disse bør være til forsiden eller ej?

På forhånd tak.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

2-vejs, 3-vejs og andre -vejs linkstrategier er ekstremt skrøbelige, så først og fremmest skal du skynde dig at få skabt en masse andre typer links.

Omend det ikke har den vigtighed det burde i Google i dag, så anbefaler jeg normalt at der linkes så præcist - indholdmæssigt, som muligt. Så hvis den webside der linker til dig handler om noget, som en bestemt at dine undersider er mest relevant for - og optimeret til, så vil jeg anbefale at der linkes dertil frem for forsiden/domænet.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, tak for svaret.

Mikkel deMib Svendsen:

2-vejs, 3-vejs og andre -vejs linkstrategier er ekstremt skrøbelige, så først og fremmest skal du skynde dig at få skabt en masse andre typer links.

Det er kunder der linker til siden med mit produkt fordi de anvender det. Jeg linker til dem som referencer. Vinder jeg noget ved at fjerne linket til dem? :-) Der er intet fikumdik lavet. Alt er synligt men jeg er bare begyndt at spørge kunderne om jeg må få et link.

Mikkel deMib Svendsen:

Omend det ikke har den vigtighed det burde i Google i dag, så anbefaler jeg normalt at der linkes så præcist - indholdmæssigt, som muligt. Så hvis den webside der linker til dig handler om noget, som en bestemt at dine undersider er mest relevant for - og optimeret til, så vil jeg anbefale at der linkes dertil frem for forsiden/domænet.

Har det nogen indflydelse på om jeg vises med nogle relevante undersider som f.eks. www.dr.dk og naturligvis Amino?

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)