Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmaet løber fra mig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg har en virksomhed der er ved at løbe fra mig. Det er bare et simpelt vinduespudser firma. Har fået rigtig mange kunder her de sidste par mdr. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal holde styr på dem. Har prøvet at skrive ned og ligge i kalender og alt sådan noget. syntes bare ikke jeg har styr over dem. Så hvis der er nogen der har en ide til et kunde kartotek eller andet edb udstyr vil jeg meget gerne høre/købe det.

 

Martin

 

Martin Grove
Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg bruger et "simplet" CRM system som virker - du skal lige bruge lidt tid til at sætte dig ind i systemet (det sidste man gør er jo at læse brugsanvisningen....).

Har også prøvet alt det andet, men så kan man ikke lige finde den og den seddel og hvor pokker er nu den gule memoblok....tror du ved hvad jeg mener.

Ellers er du velkommen til at kontakte mig for en snak -

Mvh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin..

Det var da en (u)heldig situation at stå i..

Hvad bruger du nu?

Mange af dem jeg kender som har kørende jobs, primært ejendomsmæglere osv. har en outlook kalender hvor de sætter alle deres aftaler i og enten en PDA/iPhone tingest så de kan holde styr på aftalerne.. Så sætter de en hvis standard tid af til hver aftale med nogle estimerede timer pr. kunde..

Det lader til at fungere rigtig godt..
Sørg endelig for at overgive adm. til nogle andre hvis ikke du har tid til det.. Ingen tvivl om pengene er godt givet ud hvis de giver ekstra brød på bordet til dig og firmaet.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Da du ikke skal dele dine kundeinformationer, opgaver, noter, kalender mv. med andre - vil jeg da foreslå dig at benytte din Microsoft Outlook (såfremt du har Officepakken?)

Den rummer E-mail, kalender, opgavestyring, noter, adressekartotek (kundekartotek om du vil) samt selvfølgelig mulighed for at lave et print af næste dag, uge, måned mv. så du kan have dine aftaler med rundt i fysisk form.


Skal du ud og have et decideret CRM-system til kundehåndtering, skal du enten op med mange penge eller have forstand på installation og tilpasning af opensource software.

I så fald kan jeg varmt anbefale: SugarCRMvTiger CRM eller eventuelt Groupoffice er tre kanon gode CRM-systemer med hver deres nicher.

 

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der findes et hav af forskellige systermer derude, men er det noget der skal kunne betales af indenfor dette århundrede, så vil jeg anbefale at du sætter dig ind i Outlook. Den har alle muligheder for at lave CRM og kundestyring. Det er klart, at du kan have specielle behov i forhold til din kundekontakt som er vigtigt systemet indeholder, og det er ikke sikkert du kan det i Outlook men til helt alm. grundlæggende Outlook for små virksomheder der er Outlook langt rigeligt.

Jeg har afholdt kurser i den slags de sidste 10 år, så du er meget velkommen til at kontakkte mig hvis du skal have hjælp.

Der er 2 af vores kurser, der direkte omhandler dette emne.

Kundestyring med Outlook

Outlook Business Contact Manager

/Christian

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du skal have fat i en løsning fra Mamut. Du kan starte med Iværksætterpakken, se mere her: http://www.mamut.com/dk/iverksetter/ 

Her har du alt hvad du skal bruge CRM, 100% integreret med Officepakken, fakturering. Webshop. Den kan senere opgrades til de andre Mamut løsninger. Kontakt mig hvis du vil vide mere.

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg skrev til dig mht. CRM system - og jeg håber du kunne bruge svaret samt alle de andre gode svar. Det er jo blot et spørgmål om, hvad du reelt har behov for - der skal ikke købes systemer ind for dyre penge, hvis du ikke har brug for alle de muligheder der ligger i dette.

Kontakt mig, såfremt du også er intereseret i et evt. samarbejde hvis du holder til på Sjælland.

Mvh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)