Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretnings Software!?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)


Jeg er helt ny her inde, så vil starte med at sige, tak for der findes et sådanne site.

Well, jeg er i opstartsfasen med mit nye firma, som beskæftiger sig med IT support, og hosting. Jeg har blevet moms, og CVR registreret, og sidder nu med et stort "hul" der skal udfyldes. Nemlig noget forretnings program. Altså et stykke software hvor jeg kan lave daglig bogføring, moms, årsregnskab og gerne meget mere. Iøvrigt også gerne brugervenligt :)..

Jeg er både på udkig efter betalingsløsninger, men da også gratis løsninger hvis der findes nogle gode.

 

Tak på forhånd.

Mvh Tomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tomas!

Vi kører SummaSummarum og Economic i stor stil.

Begge ret brugervenlige.....og til at betale.

I øvrigt kan jeg henvise til Anette Sands  http://mitregnskab.dk/?p=11 hvor du kan sammenligne forskellige

programmer.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Summarum er en rigtig god løsning til det lille regnskab

Hvis du har burg for adgang for flere brugere, eller er afhængig af en online-løsning, vil jeg anbefale Admind Office, som vi er forhandlere af.

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg kan varmt anbefale en Mamut løsning som er et standard system som varetager alt fra regnskab, kundeopfølgning, hjemmeside, projekt etc.. i et og samme system.

Hvis du har lejlighed vil jeg foreslå at du kommer forbi til vores gratis seminare både på sjælland og jylland. Vi er allerede på Scandic Sydhavn fra imorgen af kl. 09:00-11:30 samt 17:00-19:30. Ellers så se følgende link http://www.mamut.com/dk/seminar/Default.asp

I feltet forhandler notere du bare Jaykay som reference ved evt. tilmelding ellers mød op imorgen så skal jeg nok tage imod dig.

Vi håber du vil deltage og byder dig velkommen til at få svar på dine spørgsmål og se hvor let Mamut løsningen er at anvende som forretningssystem.

Læs også mere omkring mamut på dette link http://www.mamut.com/dk/

Alle andre Amino'er er også velkomne vi afholder disse seminare 1 gang om måneden så alle skal være vel mødt.

Jaykay 

Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker alle dejlige forslag, og jaykey for det dejlige tilbud :)  Jeg har faktisk iværksætter pakken installeret, og er ganske tilfreds med det, men mangler selvfølgelig økonomi delen.

Jeg vil se om jeg kan finde tid til at komme til en af jeres fordrag.

 

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ligeledes splinterny i dette forum. Jeg startede også firma for nyligt og fik anbefalet et "begyndeprogram" der hedder Admiral til bogføring, en simpel version af navision har jeg ladet mig fortælle, den er gratis, simpel og så er man da igang.

Mvh

Allan

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kan dette "Admiral" hentes fra? :)

Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have styr paa dine emails og samtidig give god kundeservice: www.focalscope.dk 

Look and feel som outlook bare bedre til virksomheder....

 

 

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)