Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idégenerator søger iværksætter(e)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lemvig
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
I en del indlæg, hvor der kastes idéer på bordet, efterlyses der en større åbenhed omkring Idéen og så er det jo lige, at finde balancen mellem åbenhed og naivitet.

 

Således i et, måske naivt, håb om gentlemanship, kaster jeg mine idéer på bordet og ønsker kontakt til interesserede potentielle partnere.

 

Alle idéer er til deling

 

Produkt ideer, ideer til køb og salg og koncepter:

Opfindelser/koncepter:
Kombineret Osteklokke/skære (Osteklokke med aftagligt osteskær).

Bordgrill/Brødrister med nedadrettet strålevarme(Giver mulighed for lave eksempelvis, smeltet ost på sit brød).

Billedrammer i Kobber (Både ulakeret og ulakeret, for blankt eller patina look).

Ponton baseret mobilt vandland (moduler, evt. meget stort i beton til det Arabiske marked, nærmest som en "Country club", på vand)

Vandbuggy. Et trehjulet amfibiekøretøj (En triangulær rørramme med 3 store ballonhjul, 2 trækkende foran, med motor i midten og 1 styrende i bag).

Fastfood salgsvogn (I princippet en Pølsevogn vendt på vrangen).

Vandmadras med indbygget massagefunktion via roterende dyser (Ikke testet men skulle kunne modvirke liggesår).

Andelshusbåde, evt. målrettet til seniorer (Ombyggede flodpramme købt i eksempelvis Polen).

Bølgeenergi anlæg (Efter samme princip som snortrækket på en plæneklipper).

"Embassy of goods" (Et permanent messecenter for importører, centralt i Kbh.).

Udlejning af alle typer hegn til afspærring (Til Dk´s billigste priser via etableret Tysk firma)


Konsum:
Færdiglavet frisk Pandekagedej på Karton (½ + 1/1 L.).
Ålefangst i Norske fjorde og direkte eksport til Japan af levende Ål.
Koffeinholdige Cigaretter (Guaranaekstrakt).


Net & sms koncepter:
Lotto via sms. Mindst én daglig trækning. Der spilles om mange små præmier.
"Eurolotto", internet portal med adgang til Betaling og spil på et antal Europæiske Lottospil.

 

--------------------------

 

Således en del af mine idéer og koncepter og husk: Nok se, IKKE røre...

 

De bedste tanker

 

Claus Dellgren

 


 

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også tænkt mig en gang at oprette en hjemmeside til alle de idéer jeg får - og som jeg ved, at jeg ikke får gjort noget ved foreløbigt.

Jeg synes, det vil være mere ærgerligt, at en idé ikke realiseres, blot fordi den forblev hemmeligholdt - end at det lige blev mig selv, som realiserede den.

Men der er nok ikke mange chancer for, at folk tager gratis idéer og udvikler dem - det er meget sjovere at plagiere andre ulovligt eller følge sin egen idéer og drømme.

Om ikke andet, så kunne siden benyttes til forhindring af udstedelse af patenter på netop de af idéerne, som er patentérbare opfindelse (om nogen).

PS. Jeg synes, en hel del af dine idéer er gode.

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg er bare nysgerrig....hvad er dine forudsætninger for din opfindertrang! - praktisk, teoretisk eller kombineret??

 

Enkelte af ideerne syntes jeg er rigtig gode. - Du kan formentlig indgå et givtigt "fritidssamarbejde" med en industriel designer, de "plejer" at være rigtig gode til behovsanalyser, markedsanalyser, trendanalyser mv. - for ej at forglemme deres evner til at illustrere et produkt. - Jeg har tidligere fået hjælp fra industrielle designere, og kan kun anbefale dem.

 

  

Fra Lemvig
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Det "lange" svar; Et meget kreativt sind, skabertrang, et udadvendt liv(ssyn) og selvfølgelig drømmen om økonomisk uafhængighed.



 



Det korte svar; Pengenød   (mange børn osv.)



 



Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
 



Hej DEVO



 



Jeg har et elektronikprojekt som jeg synes vi skal snakke om.



 



Mvh,



Christian



Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

 

Altid spændende med nye ideer og koncepter - send mig en PM eller fýr løs i det åbne forum

 

Ps. Mine kompetencer går på produktudvikling indenfor mekanisk og dynamisk konstruktion, er lidt hæmmet hvad angår elektronik, men har et godt netværk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)