Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle der sælger herretøj/accessories?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi måske noget for dig!

Vi er i fuld gang med at starte et nyt slipsebrand op, og har netop fået en ordentlig røvfuld slips hjem, komplet med lækker æske, logo osv. Vi lancerer mærket på selvstændig website medio februar, men vi har brug for et net af forhandlere også.

Vi forestiller os selv at sælge slipsene via vores webshop, og vil kunne tilbyde forhandlere en indkøbspris, der gør det muligt for dem at sælge til samme pris om vi selv gør. Vi har mulighed for at levere diverse marketingmateriale m.m., og jeg tør næsten love at man ikke kan finde slips i denne her kvalitet lige så billigt hos andre grossister.

Slipsene er i standardstørrelser, i moderne stribede designs (primært), som nævnt påtrykt vores logo, og i 100% silke.

Hvis det kunne have interesse for din forretning, vil jeg meget gerne modtage en mail på peter@hztrading.dk.

Da vi er helt nye på markedet, er vi også interesserede i at afsætte helt små partier (5-10 stk).

Venlig hilsen
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hztrading:

Så har vi måske noget for dig!

Vi er i fuld gang med at starte et nyt slipsebrand op, og har netop fået en ordentlig røvfuld slips hjem, komplet med lækker æske, logo osv. Vi lancerer mærket på selvstændig website medio februar, men vi har brug for et net af forhandlere også.

Vi forestiller os selv at sælge slipsene via vores webshop, og vil kunne tilbyde forhandlere en indkøbspris, der gør det muligt for dem at sælge til samme pris om vi selv gør. Vi har mulighed for at levere diverse marketingmateriale m.m., og jeg tør næsten love at man ikke kan finde slips i denne her kvalitet lige så billigt hos andre grossister.

Slipsene er i standardstørrelser, i moderne stribede designs (primært), som nævnt påtrykt vores logo, og i 100% silke.

Hvis det kunne have interesse for din forretning, vil jeg meget gerne modtage en mail på peter@hztrading.dk.

Da vi er helt nye på markedet, er vi også interesserede i at afsætte helt små partier (5-10 stk).

Venlig hilsen
Peter

Hej Peter

Hvad med at oprette jeres shop og produkter på vores portal, w2shop.dk. Det er gratis indtil videre og besøgstallene stiger dag for dag i takt med at vi kommer bedre og bedre frem på gode søgeord i google.

Det vil også hjælpe dig til at udbrede kendskabet til jeres produkt. Send mig jeres mærker med mere så skal jeg sørge for at i bliver oprettet med egne mærker!

Med venlig hilsen

Jesper

info@w2shop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)