Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har nu prøvet og rode lidt med Adwords mv. men jeg kan ikke helt gennemskue priser mv. Hvad der er godt at satse på - findes der personer/firmaer herinde der er skarpe i dette univers, har hørt at der er nogle de simpelthen kan lave disse ting for en blot man betaler lidt ekstra? Ved ikke om det er rigtigt.

Håber der er nogle der kan hjælpe, er lidt solgt.

MVH

Bendtsen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Med Google Adwords kan du selv bestemme hvor mange penge du ønsker at betale pr. klik du modtager, det vil sige - du betaler kun for det du får.

Jeg kan hjælpe dig med opsætning og optimering af din Adwords kampange - kontakt mig på 2494 2553 så laver jeg gerne et uforpligtende tilbud til dig :)

Dbh. Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Hej Amino

Jeg har nu prøvet og rode lidt med Adwords mv. men jeg kan ikke helt gennemskue priser mv. Hvad der er godt at satse på - findes der personer/firmaer herinde der er skarpe i dette univers, har hørt at der er nogle de simpelthen kan lave disse ting for en blot man betaler lidt ekstra? Ved ikke om det er rigtigt.

Håber der er nogle der kan hjælpe, er lidt solgt.

MVH

Bendtsen

Hej Bendtsen

Du har jo været med lidt på sidelinien i en anden tråd idag så du kender jo lidt til mig og vores firma. Jeg vil gerne hjælpe dig. Vi arbejder meget med adwords og vil derfor være i stand til at sætte flere kampagner igang.

Må jeg have lov til at sende dig en mail med en kort beskrivelse af hvordan vi arbejder og et priseksempel på en vilkårlig kampagne?

Mvh

/jesper

 

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)