Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne navn??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle i kloge mennesker....

Her kommer et spørgsmål fra en der ikke er så meget inde i det er computer noget og som jeg er sikker på at i kan svare på på et split sekundtBig Smile

Hvordan ser man om det hjemmeside navn man gerne vil benytte er ledigt?? Er der en hjemmeside hvor man tjekker det eller...?????

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Århus
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

 

Gå fx ind på www.dandomain.dk. Øverst oppe kan du tjekke dit potentielle domænenavn ved at skrive det ind i den lille 'søgebar'. Derefter kan du se hvor og hvordan dit domæne evt. er ledigt.

 

Mvh.

Søren Rune Knudsen

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Se jeg viste jo det var et "hurtig svar"Big Smile

Tak for det!

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra Vejstrup
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et lille spørgsmål mere... Nu kan jeg jo så se, at mit ønskede navn rosgaard.dk er optaget. Forvirrer det ikke kunderne hvis jeg vælger f.eks. .nu .eu eller andet istedet for dk?

Kommer man ikke til at miste meget ved dette?

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er efterhånden vand til at danske sider kan være .nu og .eu ... Selvom .dk er at foretrække. Jeg tror ikke på at det er dette lille problem du skal bekymrer dig om. Bare sørg for at kunderne ikke er i tvivl, som evt. ved lave et logo hvor .xx er fremhævet. Der er mange andre muligheder, men kun du ved hvad der er bedst for dig.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et tillægsspørgsmål. Har du sørget for webhotel, stedet hvor din hjemmeside skal ligge?

Hvis du har, så vil jeg foreslå dig at bruge http://web.gratisdns.dk/ , så undgår du fejl ved bestillingen. Det kan nemlig være besværligt at skifte hvis man uheldigvis bestiller forkert.
Hvis du mangler et webhotel til din hjemmeside vil jeg anbefale http://dandomain.dk og husk at trykke på knappen hvor man gratis kan få et webhotel med. Husk dog også lige at læse de betingelser som der er ved denne "gratis" service. Det tog mig nemlig 2 år at komme ud af klørene på en anden udbyder af webhoteller.

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg er kun på "baby" stadie endnu....  Men tak for tippet! Viste ikke de kunne fange en på den måde...!

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne evt. hæfte lidt mere på rosgaard, så folk ikke er i tvivl. Mrosgaard.dk f.eks. - jeg ville klart vælge et dk-domæne hvis du henvender dig til danske kunder.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)