Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne navn??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg går ind og kigger på mit ønskede "navn" (rosgaard.dk) ligner det at det er en henvisning til en anden side...

Kunne jeg eventuelt kontakte ejeren af "mit" navn om mulig salg af domænet? eller er det en dårlig ide?? Og kan det betale sig?

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der sker intet ved at spørge. Husk dog at spørge på en fornuftig måde, så ejeren ikke lugter penge, og prøver at kræve overpris.

Om det kan betale sig? Det må du jo næsten selv afgøre udfra den pris du får. Hvis du så alligevel har fat i ejeren, og vedkommende er til at snakke med, vil jeg også lige råde dig til at nævne hvis du vil købe et domæne der ligner det meget. Selvom du har retten på din side, er det utrolig surt at skulle ud i en sag om den slags.. Det koster masser energi, og kan give dig kedelig (skønt uberretiget) omtale..

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også vælge at bruge RosgaardDesign.dk, så kan man få en ide om hvad din side handler om udelukkende ved at kigge på domænenavnet  + at du får et keyword med domænenavet  (hvilket giver et lille plus i Google).  Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg også overvejet, men tænker på om det måske bliver for langt??

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Skjødt Rosgaard:

Ja det har jeg også overvejet, men tænker på om det måske bliver for langt??

Rosgaarddesign.dk (og/eller rosgaard-design.dk som jeg også vil registrer hvis jeg var dig) er ikke så lange. Men du skal også tænke på:

1) Nogle benytter meget bogmærker i browseren så de slipper for at skrive det

2) Nogle søger dig på Google og klikker

3) Nogle har set et link på en hjemmeside og klikker på det.

Så jeg tror ikke at det er for langt.

Fra Shanghai
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Du kan også overveje og bruge et af de søgeord du gerne vil tiltrække besøgene med i dit domain navn

Vi sælger spabade og bruger derfor http://spabad.biz/

Du kan altid beskrive din side i introductionen under

MVH

Jens

Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)