Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En interessant observation omkring Google/PR

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gå ind og tjekke din pagerank (eksempelvis via denne side). Tast så adressen http://hyves.ditdomænenavn.dk og se hvilken pagerank den retunerer.

PR7 means that the domain is perfectly fine
PR4 means that the domain got penalized by google
PR0 means that the domain got banned in Google
Kilde: Mediadonis

Jeg har testet den med en masse sider nu og det ser ikke ud til, at den afspejler alle former for penalties. Der er to sider som jeg med sikkerhed ved er blevet straffet af google, men kun ved den ene af dem er PageRank = 4.

Hvad kan det så bruges til? Ikke ret meget umiddelbart, da man nok godt er klar over det hvis der er noget galt. Dog kunne en dygtig programmør måske kører samtlige (eller en stor del) af de danske domæner igennem et filter og tjekke hvilke af dem der har 0 eller 4 på domænet "hyves" - så har man en liste over potentielle kundeemner :)

... og jeg vender tilbage til det arbejde, som jeg burde fokusere på. God fornøjelse!
(jeg glæder mig til at læse hvad I andre kan få ud af det)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke du skal ligge for meget i den.

Testet på site med over 20.000 indekserede sider i google og fik PR 0 :P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

 

Testet på site med over 20.000 indekserede sider i google og fik PR 0 :P

Du var for sent på den. Jeg får også PR0 i dag, de steder hvor jeg fik 4 og 7 i går. Kunne ellers have været spændende at se resultatet, når du nu var så hurtig til at teste det i større skala.

Det er stadig muligt at se lidt af mysteriet, når man bruger link-kommandoen for ex. det subdomæne her på amino. 26.100 indgående link

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

www.steambans.com -- En af mine små hobbyprojekter (med 100.000 brugere) har pagerank 4, men får pagerank 0 med Hyves.steambans.com. Vi rankere #1 på ALLE væsentlige søgeord.

Hvad betyder det?

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:
www.steambans.com -- En af mine små hobbyprojekter

Kig lige på dine infopages på dansk. Der lidt bøvl med æøå

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:
Hvad betyder det?

Ingenting. Fænomenet stoppede med at kunne observeres engang mellem 00:30 og 01:30 i nat , hvorefter den bare viser 0 for samtlige af de underdomæner (hvilket i sig selv er lidt interessant, da den jo burde vise N/A.).

Havde du nået at teste kl 00:15, havde du sikkert haft en PR7 på det underdomæne = alt er fint.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Hardenberg:

Karsten Lund:
www.steambans.com -- En af mine små hobbyprojekter

Kig lige på dine infopages på dansk. Der lidt bøvl med æøå

 

Takker Søren. Det ligger jeg videre. programmeringen er ca 5 år gammel, og lavet fra bunden (der var ikke noget udpræget godt OS CMS dengang) så den er VIRKELIG tung at danse med, men omvendt er det en gigantisk opgave at modelere sitet op omkring et OS CMS pga alle de features der er bygget ind i systemet, og at det essentielt kommunikere med 10.000+ spilservere.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)